Jentepuls vs guttepuls?

Kimsi

Forumet er livet
Dere som vet hvilket kjønn dere får, hvordan er pulsen på den lille i magen?
Vi skal ikke vite, men klarer ikke å prøve å finne "tegn" på at det er det ene eller det andre kjønnet...

Er vel kanskje enda en kjønnsmyte, men hvilket kjønn venter du og hvilken puls ligger bebisen på? :cool::p

På første kontroll lå minsten her på 150 slag, og da tenker jeg med en gang jente. Så får vi se,da.. ;)

Ser den! Hva sier magefølelsen da? :-)

Pulsen på vår lille ligger på rundt 150-160 slag i minuttet- vi venter gutt :-)

Ligget på 140 og 150 de gangene den har blitt målt. Gutt i magen :)

To gutteklumper født 08&13 og lillelillebror termin 01.12.14 ❤️

Jeg misstenker gutt, men vet ikke ennå..Skal på oul i morgen så håper vi får vite da:) Her har pulsen ligget på 140.. Grunnen til at jeg Misstenker gutt er mage formen og pulsen i forhold til da jeg gikk m jentene..Jentene mine lå på nærmere 160..Alt er anderledes denne gangen;)

Min jente lå stort sett over 135 sist svangerskap, denne ligger og høyt, men vi vet ikke hva det blir. :)

Rundt 156, frøken i magen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da jeg var på kontroll sist så lå den på 156. Jordmor spurte om det kunne være en jente i magen, Så blir spennende å se om 8 dager :)
Selv har jeg en jente følelse.

Da jeg gikk gravid med jenta mi lå den på 160 / 165, men denne gangen er den på 145 / 150 :) ( gutt i magen )

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

155-160 her, det er gutt...
Lå på 150-160 forrige gang, det var også gutt.

Var på ultralyd uke 12 å da lå pulsen på 167 , altså jente puls, og det stemte det:) får ei litta prinsesse:)

<3 venter en vinterbebi <3

har logget på 160-175. jente

Back
Topp