Jentene og jeg skal til Spania

monicabebe

Forumet er livet
fra 15.februar til 20. Skal til Alicante. Noen som er kjent der?

Merker at det er litt skrekkblandet fryd å ha bestilt. Vi skal jo besøke stefaren min og kona, som har leid leilighet der nede. Så det blir koselig. Men jeg skal bo på samme rom som begge jentene i nesten en uke, og i tillegg ha med begge alene på fly 4 timer hver vei...URK. Så det blir vel ikke akkurat ferie for meg...men sikkert fint likevel!

Skal bli godt med litt varmere vær enn det er her på det tidspunktet.

Det hørtes deilig ut... [:)] Kunne godt tenkt meg litt varmere klima.. [:)]
Har aldri vært i Spania, så aner ikke hvordan det er der... Vi skal muligens ta oss en tur til neste år, men så er det også det at vi skal til Roma på kjærestetur en gang da...

Blir spennende å se hvordan det går å bo så tett oppå hverandre over tid..

Blir deilig med litt varme, har ikke vært der selv men broren min har vært der.
Eneste han ble overasket at de snakket dårlig med engelsk der.
Ellers var det kjempe fint der.

Det høres deilig ut å komme seg vekk fra vinteren her om ikke annet. Jeg misunner deg ikke selve reisingen med to små alene for det ser jeg på som stress, men ellers får dere det sikkert fint.

det her blir nok helt fantastisk.. tror du kommer til å kose deg masse jeg.. flyturen klarer dere nok helt suvenerent.. men jeg skjønner godt du er skeptisk.. [8D][:D]

Jeg er ikke kjent der. Men tenker dere får en kjempe fin tur. Men håper flyturen går fint[:)] Anbefaler deg å ha bæresele til Mari. Jeg var selv ute å fløy med Mina + en venninne og jenta hennes da Mina var 9mnd. Lånte en bæresele og det var gullverdt[:)]

Ååh, det hørtes deilig ut med litt varmere strøk [:D] Får håpe det går over all forventning [;)] 

Jeg har vært en liten tur i Alicante, men bare en liten tur... jeg og mamma og søsteren min var nede og hentet bestefar da han døde, og med rettsak og kremering og sånt ble vi der i nesten to uker. Bodde i torrevieja da. 

Back
Topp