Jentene mine!

Hoppla

Glad i forumet
Jentene mine...

Blodprøven min var negativ og jeg har hatt blødning. MEN jeg har en lav hcg stigning. Noen med erfaring?
Jeg er insstilt på negativ siden jeg har begynt å blø, men skal ta ny test på onsdag. Men hva kommer dette av??

Har forresten fått tid til oppstart i slutten av april.
Takk Ivara, det stemte med det du sa....

[:)]

[:(]Så trist vennen... men kan det bety den kan snu til posetiv da siden den er stigende?eller? jeg har ikke erfaring der..
Støtter og gir deg trøste klemmer... Håper andre her kan gi deg svar..

jeg fikk det sånn på 3 icsi mitt i fjor ved juletider. Fikk svake positive teser og blodprøven viste at hcg var på 12, og økte til 24, og måtte fortsette og ta blodprøver annenhver dag fram til hcg var nede på 1, og det var det etter 1 uke så det gikk fort, blødde og hadde store smerter i den perioden så de var redd det satt på utsiden av livmoren, men det gjorde det ikke. Det var leit at det skulle gå sånn. Det er vel dette de kaller kjemisk??

Det er akkurat der jeg ligger. Kunne den ikke bare være 110% negativ så hadde jeg sluppet dette tullet og heller kunne tenkt framover? Vet jo at den er negativ.
Men takk for informasjonen, da vet jeg hvor "landet ligger". Kjemisk!

ORIGINAL: fano

jeg fikk det sånn på 3 icsi mitt i fjor ved juletider. Fikk svake positive teser og blodprøven viste at hcg var på 12, og økte til 24, og måtte fortsette og ta blodprøver annenhver dag fram til hcg var nede på 1, og det var det etter 1 uke så det gikk fort, blødde og hadde store smerter i den perioden så de var redd det satt på utsiden av livmoren, men det gjorde det ikke. Det var leit at det skulle gå sånn. Det er vel dette de kaller kjemisk??

Back
Topp