Jentene mine!! SKJEEEEEER A?

KathMor

Forumet er livet
HEEEEELG - Og da er det vikelig kos i heimen her [:D] Nå er det strikking, fredagsrekka og skype med Karmey ([8D]) som gjelder! Mmmm stratos, mexicana chips og COLA [:D] *Drar pelspleddet godt opp under nesa*

....

Håper dere og skal kose dere masse jenter????!!! [:D]

Hørtes deilig ut[:D]

Nå er Nora i seng, Neo ligger å titter hos pappaen sin, middagen er fortært(kjøpe-pizza:P) og mor har inntatt sofaen med vannflaska[;)]
ikke noe godis på denne dama (4 mnd og 1 dag til avreise: Mexico here we come)[:D]

Ønsker alle en flott kveld og kos deg med godis kathmor[:)]

her er gutta i seng og vi voksne har hatt ryddeaksjon.. så nå er gulvene tomme for leker og kjøkkenbenkene rensket!

så nå har vi en liten pc'stund hver for oss før vi skal kose oss med gullrekka vi også. Fy søren jeg er bortskjemt med mye mann hjemme for tiden.

HAr fått ellos pakke i dag!! så nå har jeg på meg ny rosa kardigan[:)]

Ingen planer i helgen.. vi må vell diskutere det litt senere idag.

Du frister med det gode du skal kose deg med Kathmor..... Ikke noe godis på meg heller.....

Men vi skal straks kose oss med hjemmelagde hamburgere da [:)] Og masse på tv i kveld! Skal nok strikke litt mens jeg ser tv og tenker jeg.

Ikke lov med godis på freddan altså? [&o] Huff... her er det godis hver dag... bare en liten bolle med chips, men alikavel... klarr ikke skjerpe meg heller [>:] Satt å titta på nytt på nytt på nettTV - de to siste epsioden i Januar er jo hyyytserisk morsomme!!! [:D] Synes Harald Rønneberg er så morsom jeg!

Begynt å strikke på bein nr 2 jeg - så snart så er det bukse! [:D] Kjedelig å begynne da.. nedrest, å strikk ribb på settpinner - det r så knotete [>:] jaja - det blir jo bra da! [:D]

Jeg skal på nattevakt ikveld, i morgen kveld og natt til mandag....så det blir mye soving og jobbing på meg i helgen...Kos dere[:)]

Heiiii... Har en feberfri unge i dag og det blir samme som energibombeunge som blir samme som mor som kjører på reservetankt med tålmodighet[8D]. Så når naboen inviterte oss opp for lek så takket vi ja og har nettopp kommet hjem for å hive ungen rett i seng[:D][:D].

Hakke tid for kos jeg... alt for masse som må ordnes før reise og et par situasjoner som må løses[&:][&:][&:]

(oooooog så føler jeg meg bare dårligere og dårligere men tør ikke tenke så mye på det fordi jeg har hverken tid eller lov å bli syk NÅ liksom[&o][&o][&o])

Håper du nyter kosen litt ekstra, tar litt kos for meg og[:D]

Åh, det hørtest deilig ut kathmor![:)]

Jeg har virkelig ikke hatt dagen idag. Sovet 3 timer i natt og hatt Mathea hjemme fra bhg. Hun har vært skikkelig rampejente, ikke hørt på mamma i det hele tatt! Bare funnet på masse tull, og jeg har vært sur og grinete!
Nå er hun endelig i seng, og jeg kan slappe litt av før jeg også hopper til køys!
Håper på en bedre dag imorgen [>:][:'(]

Ha en fin kveld jenter [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Å, kor fin engel du har på lysfatet ditt! Kor har du kjøpt den?? [8|] [:D]

Den er fra kremmerhuset - som veeeeeeeldig mye anna i denna leilighten [8|][8D][:D] Liker kremmerhuset jah!!

ORIGINAL: Gullklomp

Jeg har virkelig ikke hatt dagen idag. Sovet 3 timer i natt og hatt Mathea hjemme fra bhg. Hun har vært skikkelig rampejente, ikke hørt på mamma i det hele tatt! Bare funnet på masse tull, og jeg har vært sur og grinete!
Nå er hun endelig i seng, og jeg kan slappe litt av før jeg også hopper til køys!

OIOIOI da [:'(] Men i seng så seint? Det er de dagene mi ikke legger seg 19, men 18.30 til og med [8D]

ORIGINAL: KathMor

ORIGINAL: Gullklomp

OIOIOI da [:'(] Men i seng så seint? Det er de dagene mi ikke legger seg 19, men 18.30 til og med [8D]

Ja, idag ble den 20 før hun var i seng. Pleier å legge seg mellom 18.30 og 19, men siden tante kom hjem på besøk fra polen idag, ble det sein middag hos mamma og de [:)] Heldigvis er det helg, så det får gå for denne gangen. Er ikke så ofte [8D]

God kveld!![:D]

Jeg strikker genser til mannen, Gleder meg til å bli ferdig med den!![;)] Blir nok ikke helt perfekt siden det er første gang jeg strikker mønster, men men...[8D] Noe måtte jo være første forsøk så hvorfor ikke en genser i str. XXL??[8D][&:]

I dag har jeg kooosa meg på trilletur i sol og nyydelig vær. Møkkaføre med snø og is, men kom meg en liten runde da!![:D]

Gleder meg til nok en nyydelig vinterdag i morgen. Vi har aking og pølser på bålpanna i planene for morgendagen!!![:D][:D]

Er så trøtt at jeg klarer ikke lese alle innleggene deres[8D]

Kom akkurat hjem fra trenersamling........ Veldig interessant - men nå er hodet tomt! [:D] Mannen var supersnill og lagde nydelig mat til jeg kom hjem, og nå er jeg på tur i seng! [;)]

Back
Topp