Jentene fra Bergen [emoji2]

Har fått innkalling til samtale på Haukeland 16.01.19 :) Fremdeles en stund til, men kjenner det kribler litt. Håper vi får det til å klaffe før da, men det er jo en trøst at vi har dette i bakhånd.
 
Fikk fremskyndet timen vår til forsamtale til 08.11:D Det er jo bare en uke til!:woot:

Oi så gøy! [emoji2] Slik var det for oss også når vi fikk time. Fikk komme til 2 mnd før den opprinnelige timen [emoji120][emoji2533]
 
Vi skulle egentlig starte opp i januar eller februar, men kunne høre i november om det var ledig (var egentlig fullt). Hørte med de som avtalt og vi fikk plass i november! :happy::nailbiting: så starter på sprøyter om en drøy uke! :nailbiting: ble litt stressa for trodde ikke vi skulle få plass :woot: men hadde jo et lite håp ;)
 
Innsett på mandag 5/11 :) Blir enten fire dgrs eller blasto.
 
Vi skal også på Haukeland på torsdag:)
Så kjekt :) Vi er veldig spent på veien videre, og når det evt. blir oppstart av hele prosessen... Mannen min ble veldig giret, og tenkte at vi kunne jo bare starte med en gang:p Måtte nappe han litt ned på jorden igjen, men jeg er jo enig i at det ikke trenger å ta en evighet:happy:
 
Så kjekt :) Vi er veldig spent på veien videre, og når det evt. blir oppstart av hele prosessen... Mannen min ble veldig giret, og tenkte at vi kunne jo bare starte med en gang:p Måtte nappe han litt ned på jorden igjen, men jeg er jo enig i at det ikke trenger å ta en evighet:happy:


Lykke til i morgen:happy:
 
Glemte å oppdatere her, men er altså på rugedag 2 med ett 12 delt, fire dagers embryo :)
 
Hei! Jeg er 29 år gammel, bor i Bergen og har prøvd på første i snart to år. Har fått time til forsamtale på Haukeland i januar, og er veldig spent! Får man vite når egguttak blir på denne samtalen?
Ser det er en stund siden sist aktivitet her. Hvordan har det gått med dere?
 
Hei! Jeg er 29 år gammel, bor i Bergen og har prøvd på første i snart to år. Har fått time til forsamtale på Haukeland i januar, og er veldig spent! Får man vite når egguttak blir på denne samtalen?
Ser det er en stund siden sist aktivitet her. Hvordan har det gått med dere?
Hei, og velkommen! Så spennende med oppstart over nyttår! :)
Du får ikke vite nøyaktig tidspunkt for uttak, men du får vite når medisinoppstart blir, og så får du opplæring i sprøyter. Vi synest forsamtalen på Haukeland var fin - opplevde at vi fikk veldig god informasjon om det som skal skje. :)
 
Back
Topp