jentenavntråd

turbo trash

Forumet er livet
det finnes ikke fine jentenavn.. det er kun ett fint navn og det heter datteren min.. jeg liker to til men de liker ikke mannen...

så jeg MÅ ha gutt i magen... eller så må jenta bare få guttenavn og være en omvendt "boy named sue"[X(]

Er jo så mange fine jentenavn da[:)]

men, men er sikkert ikke lett når du ikke liker så mange[8D]

Selv har jeg tre jenter og synes det finnes mange nydelig navn til på jenter. Om dette blir ei jente til, er det mulig det blir Lykke her[:)]

Lisa

ORIGINAL: dolly duck

Er jo så mange fine jentenavn da[:)]

men, men er sikkert ikke lett når du ikke liker så mange[8D]

nettopp..

det må ikke være populært, ikke kjenne noen som heter det, det skal være feminint men stødig..

det må bli Ovidie II

Haha. En bekjent av meg i USA villle ha 3 gutter fra hun var liten; andrew(andy) Christopher(chris) og William (will) hun fikk 3 jenter og de heter Christel(chris) Andrea (andie) og willow(will)

ORIGINAL: MalinDalin

Haha. En bekjent av meg i USA villle ha 3 gutter fra hun var liten; andrew(andy) Christopher(chris) og William (will) hun fikk 3 jenter og de heter Christel(chris) Andrea (andie) og willow(will)

fantastiske navnet...

Jenta mi heter Tilde Oline.  Er det jente i magen blir det ei Johanne. [;)]
Er det gutt så sliter vi litt mer... [:D]

Alma[:)] Jeg vil ha det om jeg får jente,men ble nedstemt[:(]

ORIGINAL: Tullerusket

Alma[:)] Jeg vil ha det om jeg får jente,men ble nedstemt[:(]

vet om 2 barn som heter alma, 1 alva, og 1 alba.

Ellisiv

DET er det ikke mange som heter

Olava og Olanda:) Gamle navn som jeg liker GODT! vet ikke om noen andre som heter det.

ORIGINAL: dalensjenta

Olava og Olanda:) Gamle navn som jeg liker GODT! vet ikke om noen andre som heter det.

vil  ikke ha noe på O,  siden eldste heter Ovidie... jeg er mega sær, jeg veit det.

Syns Eldrid er fint jeg

ORIGINAL: Enaj

Ovidie og Olivia passer jo fint sammen da [;)]

Ellers er Ingeborg, Johanna, Selma, Jenny, Wilma og Josefine vakre navn.

alt for like navn.

Mary Agathe
Ellers har vi jo Mathea, Linnea, Sunniva, Asta[:)]. Mange fine jentenavn.

Hadde vært morro å høre hva et evt guttenavn blir?

Noen litt uvanlige gamle jentenavn:
Reina
Ellevine
Agna

Et tips: gå på biblioteket og se i gamle bygdebøker. Der kan du finne mange gamle uvanlige navn[;)]

Jenta mi heter Victoria, men regner med det blir litt for vanlig. Et uvanlig navn som jeg synes er fint er Gunelie.

Emine!

Thelma?

adina eller ayla<3

Det er finne navn[:D]

Back
Topp