Jentenavnet Saga

BabyH.

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Hva syns dere om navnet Saga? Vi har nesten bestemt oss for det. Men gjør ingenting om dere har andre tanker, lar oss ikke påvirke likevel. Hehe. Men ville bare høre med noen andre, fordi vi nevnte det for min mor(eller 1,5åringen pekte på magen min og sa "Saga". Han har visst fått det med seg;-))- og hun bare "Hva? Saga? Er det et navn liksom? Aldri hørt om". Er det virkelig så uvanlig..?

Pent navn, kjenner ei lita Saga :) Hadde vi ikke kjent noen som heter det så ville det vært på listen vår :)

Jeg syns det er fint! Men tror kanskje typisk foreldrene våre igjen syns det kan være spesielt? [emoji4]

Har hørt om det, synes det er pent. :)

Hva syns dere om navnet Saga? Vi har nesten bestemt oss for det. Men gjør ingenting om dere har andre tanker, lar oss ikke påvirke likevel. Hehe. Men ville bare høre med noen andre, fordi vi nevnte det for min mor(eller 1,5åringen pekte på magen min og sa "Saga". Han har visst fått det med seg;-))- og hun bare "Hva? Saga? Er det et navn liksom? Aldri hørt om". Er det virkelig så uvanlig..?

Kjempefint navn. Vi har brukt opp alle de fine navnene på dyra våre, så vi har en katt som heter Saga [emoji23] litt dumt nå når det viste seg vi skulle ha en liten til som ikke går på fire bein [emoji1]

Det er jo kjempefint!! :D

Syns det er et kjempefint navn! Vurderte det til eldstejenta, men slo det fra meg da husvertene (den gang) hadde verdens fæleste hund som hette Saga [emoji13]

Fint navn som gjerne må bli populært i Norge [emoji5][emoji5] vi fikk og reaksjon når vi sa at Alfred var en av våre favoritter- og d driter vi virkelig i [emoji23]

Back
Topp