M Maja82 Elsker forumet Julistrålene 2025 ♡ Assistert-jentene I går kl 11:21 #1 Tar gjerne i mot tips til jentenavn! Fyr løs
Isola90 Forelsket i forumet Julistrålene 2025 ♡ Assistert-jentene I går kl 11:45 #2 Jeg liker godt enkle navn som ikke altfor mange heter Disse liker jeg godt: Harriet Hennie Hillevi Live Liva Lydia Sina Siril Ingelin Iben Vivild
Jeg liker godt enkle navn som ikke altfor mange heter Disse liker jeg godt: Harriet Hennie Hillevi Live Liva Lydia Sina Siril Ingelin Iben Vivild
M Minsten2025 Elsker forumet Julistrålene 2025 ♡ Novemberlykke 2015 I går kl 12:45 #3 Utrolig mange fine synes jeg (men sliter med å velge selv Har to favoritter men de er litt sjeldne så jeg velger å holde dem for meg selv) Leah Ada Josefine Mathilde Olive Sarah Olea Amanda Mileah Filippa Pernille Noelle Iben Elea Elli
Utrolig mange fine synes jeg (men sliter med å velge selv Har to favoritter men de er litt sjeldne så jeg velger å holde dem for meg selv) Leah Ada Josefine Mathilde Olive Sarah Olea Amanda Mileah Filippa Pernille Noelle Iben Elea Elli
Mekanikerfrue Elsker forumet Julistrålene 2025 ♡ Himmelbarn Januarlykke 2020 I går kl 13:48 #4 Ada Sophia Emilia Sandra Milla Milea Nora Tuva Sienna
Sille92 Elsker forumet Julistrålene 2025 ♡ Junibollene 2023 Julilykke 2023 I går kl 20:19 #5 Eleah, Elenor, Neah, Hermine, Lydia, Julia, Mina, Oliv, Olivia, Anny, Vilma, Pia, Celia, Iris