Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt på rim, jo! Nei, sånne ea-navn blir for moderne for ossJentenavn jeg synes er fine, men som jeg ikke kan bruke fordi de ligner for mye på minstejenta sitt:
Adea
Alea
Anea/Annea
Elea
Enea
Enia
Milea
Melea
Minea
Inea
Ivea
Ilea
Tinea
Timea
Og dattera heter Linnea?Jentenavn jeg synes er fine, men som jeg ikke kan bruke fordi de ligner for mye på minstejenta sitt:
Adea
Alea
Anea/Annea
Elea
Enea
Enia
Milea
Melea
Minea
Inea
Ivea
Ilea
Tinea
Timea
Haha nei Navnet er på 3 bokstaver. Har ikke lyst til å røpe navnet sånn at det ligger ute, da kjentsfolk kan koble hvem jeg er. Navnet er ikke så vanlig Navn er vanskelig! Men jeg synes guttenavn er vanskeligere enn jentenavn.Og dattera heter Linnea?
Synes navn er så vanskelig, uansett kjønn, for flere av de jeg liker er sånne navn på navnetoppen, og jeg vil ikke at ungen min skal hete det samme som 5 andre i klassen
Haha ok, skjønner. Linnea hadde passet godt inn i lista di daL
Haha nei Navnet er på 3 bokstaver. Har ikke lyst til å røpe navnet sånn at det ligger ute, da kjentsfolk kan koble hvem jeg er. Navnet er ikke så vanlig Navn er vanskelig! Men jeg synes guttenavn er vanskeligere enn jentenavn.
Det er ikke et navn jeg liker, men det har i hvert fall riktig endingHaha ok, skjønner. Linnea hadde passet godt inn i lista di da
Lea, Tea, Neah, Nea.Haha ok, skjønner. Linnea hadde passet godt inn i lista di da
Enig! Og samme situasjon herJeg syns Ellinor er så fint! Men det vil ikke mannen ha, så da kan noen andre få det.
Vil du dele den listen med navn som ikke føles så riktige likevel?
IsabellaJeg syns Ellinor er så fint! Men det vil ikke mannen ha, så da kan noen andre få det.
Vil du dele den listen med navn som ikke føles så riktige likevel?
Helt enig i det herDere som er redd for at mange skal hete det samme: kan trøste dere med at mitt navn var på nr. 1 på topplista både året jeg ble født, året før og året etter. Har aldri gått i klasse/barnehage med noen med samme navn. Atle derimot, som ikke var på topp 20 engang, hadde vi 3 av i klassen Så jeg ville ikke lagt sååå mye i det. Man kan være uheldig eller heldig, uavhengig av hvor på lista navnet er.