Jentenavn

Om dette blir jente kunne jeg tenkt meg Olivia, men ble nettopp tante til ei lita Olivia så det utgår nå...
Emma hadde vi egentlig tenkt at storesøster skulle hete, men på grunn av at det er så ekstremt populært utgikk det. Synes også Ella, Nora og Ellie er fine jentenavn, men igjen er mange av de veldig populære.

Guttenavn er det værre med. Tror vi får en navnløs gutt!
Vi også tenkte Olivia om det ble jente. Følte det ble feil siden «alle» får det navnet. Men så fant jeg ut at min oldemor hadde det som mellomnavn, så da var det liksom greit allikevel :) hehe

Men så ble det gutt så da utgår det og vi hsr heller INGEN guttenavn. :banghead: Gutt nr 3

Vi også tenkte Olivia om det ble jente. Følte det ble feil siden «alle» får det navnet. Men så fant jeg ut at min oldemor hadde det som mellomnavn, så da var det liksom greit allikevel :) hehe

Men så ble det gutt så da utgår det og vi hsr heller92668677 INGEN guttenavn. :banghead: Gutt nr 3

Oi, så gøy med gutt nr 3 da! Vi venter nummer 2 nå, og har ei jente fra før. Vet ikke kjønn på dette barnet enda, men er heller ikke sikker på at jeg har så lyst til å vite. :)

Så mange fine navn :)
Ser Ada dukker opp hos flere her. 10åringen min heter nemlig Ada, ikke så vanlig selv om det heller ikke er et ukjent navn.

Føyer til; Freja, Ellie, Ella, Ronja, Hanna :Heartpink

Så mange fine navn :)
Ser Ada dukker opp hos flere her. 10åringen min heter nemlig Ada, ikke så vanlig selv om det heller ikke er et ukjent navn.

Føyer til; Freja, Ellie, Ella, Ronja, Hanna :Heartpink

Ada er på vår liste også:p Ada Sofie. Sammen med Petra og Ragna og Ovidia. Nelly stod på lista men bestevenninna mi får straks en liten Nelly :Heartred

Back
Topp