Jentenavn

Snart2barnsm0r

Betatt av forumet
Januar 2017
Vi sliter litt med å finne fine jentenavn. Rart for sist gang så fant vi så mange fine jentenavn og fikk gutt. Da skulle det liksom ikke være noe problem hvis vi får jente denne gangen. Men nå syntes jeg enten ikke de navnene vi valgte er så fine lenger:oops: eller så har de blitt veldig populære.

Vi må ta hensyn til at navnet funker både på tysk eller norsk, skal helst være kort med vokaler i. Blir veldig takknemlig for navneforslag om dere vil dele:anyone:joyful::happy:

Her er lista vår:

Maria
Mira
Lina
Milla
Alma

Åå, så fine navn :love017 Vi hadde Frida høyt oppe på vår liste da vi fikk nr 1, synes det er så fint ❤️ Mina liker jeg også :)

Har veldig sansen for julia,emily,emma,elena:happy:
Her har vi alltid hatt jentenavn klart,men fikk to gutter,så nå kommer jenta og alle navnene vi hadde var liksom ikkje det helt store lenger:joyful:

Om dette blir jente kunne jeg tenkt meg Olivia, men ble nettopp tante til ei lita Olivia så det utgår nå...
Emma hadde vi egentlig tenkt at storesøster skulle hete, men på grunn av at det er så ekstremt populært utgikk det. Synes også Ella, Nora og Ellie er fine jentenavn, men igjen er mange av de veldig populære.

Guttenavn er det værre med. Tror vi får en navnløs gutt!

Noen forslag:
- Ylva
- Inga
- Mila
- Luna
- Saga

Om dette blir jente kunne jeg tenkt meg Olivia, men ble nettopp tante til ei lita Olivia så det utgår nå...
Emma hadde vi egentlig tenkt at storesøster skulle hete, men på grunn av at det er så ekstremt populært utgikk det. Synes også Ella, Nora og Ellie er fine jentenavn, men igjen er mange av de veldig populære.

Guttenavn er det værre med. Tror vi får en navnløs gutt!

Ja, Emma er kjempefint, men det er populært. Og Nora heter barnet til kusina mi! Mange hensyn å ta:wacky:
Ellie kan jeg tilføye til lista! ;)

Mine favoritter er:
Alice, Ophelia, Louise, Athene og Jenni. Heldigvis ingen i nær omgangskrets som bruker noen av navnene☺️

Eleah
Elene
Vilde
Ada

Her har jeg to jente navn klart, men holder de litt for meg selv enda, regner nesten med vi får en jente til men hadde vært artig med en gutt også:) men han blir isåfall navnløs :hilarious: guttenavn er det nesten ingen jeg liker :hilarious: eldste jenta mi heter Frøya Linneah og yngste heter Emilie.

Her har jeg to jente navn klart, men holder de litt for meg selv enda, regner nesten med vi får en jente til men hadde vært artig med en gutt også:) men han blir isåfall navnløs :hilarious: guttenavn er det nesten ingen jeg liker :hilarious: eldste jenta mi heter Frøya Linneah og yngste heter Emilie.

Vi venter jente nr 3 :love7
Har en Karen Amalie og en Anna Julie fra før. Har tenkt på noen navn men absolutt ikke bestemt oss. Det er sååå mange fine jentenavn å velge blant!

Vi venter jente nr 3 :love7
Har en Karen Amalie og en Anna Julie fra før. Har tenkt på noen navn men absolutt ikke bestemt oss. Det er sååå mange fine jentenavn å velge blant!
Gratulerer så mye, så hyggelig med en bittelillesøster! :Heartred

Hadde det blitt jente nr tre her, hadde vi nok vurdert følgende navn:

Agnes
Sunniva
Klara
Ingrid
Emilie
Elise

Back
Topp