Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har Emilie fra før
Julie
Thea
Nora
Haha så gøyVi er 3 søstre med 3 av 4 av de navnene haha! Du har lik smak som mamma og pappa [emoji4]
Oda syns jag är fint, Men jag är lite sär. jag finner topp 100-listan med populära namn och skrotar allt där Minsten här har 3!! st William bara i sin gruppe i bhg på 14 barn och jag får lite mark av sånt Liker uvanlige namn. Älskar SSBs sin side där man kan finne ut av hvor mange som heter vad
Det spørs veldig hvor i landet man bor. Jenta mi har et skikkelig sånn topp 10 de siste 10 åra navn, men har bare møtt på ei som het nesten det samme. Poppisnavna er ofte mest populære i store byer.
Oda var for øvrig på 38. Plass i 2017.
såklart är det sån! Och dem populära namnen är ju fina. är ju en grunn för att folk väljer dem Haha Ja vet det med Oda, så därför blir det borte fra listen här. Vi brukar som regel inte bestämma namn förrän vi ser babisen uansett. Mye enklere med i forhold till att folk har såååå mye å si om namnevalg. anonnserar man namnet man har valt när babis är född så finns det inte så mycket folk kan si