Jentenavn :-)

Vimso84

Glad i forumet
da skal vi ha ei jente i begynnelsen av februar :-) :-) vi har ei jente fra før av med det nydelige navne natalia så da lurer vi på noen som kan komme med noen forslag som passer til natalia?? :-)

Gratulerer med to jenter :Heartred
Har to jenter jeg også, de heter Amalie og Emmelin, men de blir kanskje litt for tunge for Natalia? Ellers er jo Leah og Nora veldig fine :)
Synes det var litt vanskeligere med navn til nr2:hilarious:

Gratulerer med to jenter :Heartred
Har to jenter jeg også, de heter Amalie og Emmelin, men de blir kanskje litt for tunge for Natalia? Ellers er jo Leah og Nora veldig fine :)
Synes det var litt vanskeligere med navn til nr2:hilarious:
Ja det er veldig vanskelig for man fant jo det perfekt navne til Nr 1 hehe min man er islandsk så eg leita litt på nette, å da fant eg Lilija å det er islandsk hehe :-) Nora har tantebarne mitt så det kan eg ikke ta hehe :-) men navnen du hadde på dine to jenter var veldig fine :-)

Jento mi hette Allina, eg har bestemt meg for å fortsette med a-ending om da e ei jente te som gjemme seg i magen (får forhåpentligvis svar då)! Har ikkje heilt bestemt evt jentenavn enno, men har iallfall 3 navn på listo per i dag: Ariella, Nella og Enya :-)

Back
Topp