Jentenavn

LilleC90

Flørter med forumet
Hei! Siden vi har en guttenavn tråd må vi jo ha en jentenavn tråd :) noen som har noen fine, litt uvanlige jentenavn? Her har vi tenkt litt på Sophia om det blir en prinsesse [emoji177]

Helt siden jeg var liten og fikk høre at ett av mammas alternativ til meg var Anine har min datter skullet hete det... Det står jeg ved fremdeles, men blir veldig overrasket om det er hun som bor inni her nå, for følelsen er helt klart en prins til =)

Helt siden jeg var liten og fikk høre at ett av mammas alternativ til meg var Anine har min datter skullet hete det... Det står jeg ved fremdeles, men blir veldig overrasket om det er hun som bor inni her nå, for følelsen er helt klart en prins til =)
Anine er veldig fint, er så glad i gamle navn

Ja Anine er helt klart veldig fint navn :)

Anine er veldig fint, er så glad i gamle navn
Jeg er også glad i gamle navn.
Storebror er oppkalt etter min bestefar, Anine er jo ingen oppkalling, men... =)
Jeg sliter mer med å finne et guttenavn til som er oppkalling samtidig som det ikke er på topp10 listen, heldigvis har vi god tid på oss

Min datter heter Leonora og blir det jente igjen så må vi diskutere [emoji23] vi er helt tomme for alternativer [emoji23][emoji23][emoji23] jeg har et guttenavn som vi ble enige om hvis Leonora hadde vært gutt.
Ingen flere navn på L hvertfall [emoji23] jeg, min søster, min niese og min datter begynner på L og da blir det mye kluss innimellom [emoji23][emoji23][emoji23]

Back
Topp