Jentenavn?

Mathilde, Mathea, Celine, Cassandra er mine favorittnavn, altså bortsett fra det vi har valgt da hehe :)

Hvis vi får jente skal hun hete Shelby Marie[emoji173] Marie er etter min søster og min bestemor [emoji16] vi (jeg) var forøvrig innom Arya Marie, men mannen sa blankt nei dessverre [emoji23]

Othilie, Olivia, Olea, Astrid, Ingrid, Leonora, Karoline, Nora, Sunniva, Mille.... herreguuud så mange fine jentenavn som finnes [emoji23][emoji2]

Følger denne! Syns det var sååååå mye lettere med guttenavn..

Kaisa (det heter datteren min[emoji177]), Kaia, Sofie, Sofia, Leah, Andrine, Ariane, Martine, Emilia, Emilie, Eira, Vilde, Emily, Mie, Mina, Amine, Aurora, Emine, Elvira, Tomine, Tilde...
helt enig med Mærrylou over, det er sååå mange fine jentenavn [emoji7][emoji2]

Min datter heter Kaja, syns det navnet er så fint [emoji7] og så liker jeg godt navnet Anna, men det gjenstår å se om vi får bruk for det[emoji4]

Snuppa vår skal hete Jenny etter den kommende oldemor:dummy1:. Min ultimate favoritt var Iben, men her vi bor (der mannen kommer fra) er Iben et guttenavn og ble derfor blankt nedstemt! Jeg hadde Jenny som en god nr to (har likt disse to navnene i sikkert 10 år..)og han synes det var så fint å kalle opp etter mormora si, så da ble det sånn. Andre navn vi hadde på lista var Ingrid, Alva, Hanna og Aurora.

Datteren min heter Evelina og hvis den i magen også er jente, står Cornelia øverst på lista

Back
Topp