Jentenavn

Soppstopp

Flørter med forumet
Vi venter en jente og klarer ikke å finne det ene navnet som begge syns klinger flott. Eller jo begge liker Eira, men vi har lyst på andre alternativ og.

Vi liker begge gammeldagse navn som feks Agnes, Ingeborg

Vi liker ikke nymotens navn.

Har du noen forslag som jeg og sambosen kan diskutere?

Gunvor:)

Det var det jeg ville hatt hvis det ble jente nå. Mannen var ikke helt enig, men jeg liker det. Nå blir det uansett en gutt, så det har ikke så mye å si;)

Alma eller Oline, to av mine favoritter ;) Har en favoritt til som er hemmelig siden jeg tror vi ender på det om det blir jente ;)

Othilie eller Othilia? Kan skrives uten h også :)

Jeg liker veldig godt Pernille :) men vi har to i nær omgangskrets med det navnet, så vi føler vi ikke kan velge det. Har noen favoritter som vi ruger litt på. Ellers syns jeg Erle, Johanne, Agnes, Lilly er kjempefine navn :)

Liker Ingeborg, Ragnhild, Sonja, Ingrid, Kristin/e/a, Vårin, Eirin, Tiril, Øyvor, Elsa/Else, Frida, Rikke, Renate, Live, Lillian og Liv.
Eira er nydelig! :)

Vi venter en jente og klarer ikke å finne det ene navnet som begge syns klinger flott. Eller jo begge liker Eira, men vi har lyst på andre alternativ og.

Vi liker begge gammeldagse navn som feks Agnes, Ingeborg

Vi liker ikke nymotens navn.

Har du noen forslag som jeg og sambosen kan diskutere?

Mange av "nymotens" navn er faktisk gamle navn som er kommet tilbake ;)

Henny. (Min mormor heter Solveig Henny)

Berit
Olga
Randi
Solveig
Theoline

Magnhild, Haldis og så langt kom gravidhjernen min :p men mange bra forslag over her :)

Mange flotte gamle navn som har blitt foreslått her er (desverre?) blitt veldig populære. Lille i magen her skal nok hete Yrja. Elsker det navnet og er redd det skal 'bli stjelt', men nå er det så langt bare 43 kvinner i Norge som heter det så er jo ikke farlig om noen andre enn oss bruker det :)

Mange flotte gamle navn som har blitt foreslått her er (desverre?) blitt veldig populære. Lille i magen her skal nok hete Yrja. Elsker det navnet og er redd det skal 'bli stjelt', men nå er det så langt bare 43 kvinner i Norge som heter det så er jo ikke farlig om noen andre enn oss bruker det :)

Nydelig navn!!

Vårres frk skal hete noe så enkelt som Kine

Back
Topp