Jentenavn

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Noen som har noen forslag til jentenavn? :) Gjerne sommer eller blomsternavn. Vist ikke liker jeg godt litt annerledes navn, gjerne gamle norske :)
 
Edith, skulle vår hete om det ble en jente.
 
Sliter også med jentenavn :p
Har en liste:

Hedvig
Talette/a
Hjørdis
Hanne/a
Helene
Inger
Alma
Karen
Solveig
Aasta
Lillian
Tone
Tora
Kamilla
Julie /a
Katinka
Amanda

Sikkert mange som er vanlige her men :)
 
Hvis vi hadde fått jente hadde jeg disse på listen: Emilie, Saga, Emmie, Lilly og Ellie :-) men mye enklere med guttenavn :p
 
Her hadde jeg Klara øverst på lista... Men ettersom det ser ut som gutt, passer det ikke særlig godt! Siri eller Sirill vart også på lista...
 
Hvis vi hadde fått jente hadde jeg disse på listen: Emilie, Saga, Emmie, Lilly og Ellie :-) men mye enklere med guttenavn :p

Hvilke guttenavn har du på lista da (hvis du vil dele)? For ser vi er litt i samme gata mtp jentenavn, og jeg synes d er kjeeempevanskelig med guttenavn:o
 
Hvilke guttenavn har du på lista da (hvis du vil dele)? For ser vi er litt i samme gata mtp jentenavn, og jeg synes d er kjeeempevanskelig med guttenavn:eek:
Guttenavn hadde jeg klart på forhånd, Leonard :-) samboer ville og ha Dennis som jeg syns er litt kult så kanskje vi bruker det på neste om det blir gutt :-)
 
Jeg liker godt Christiane og Erle. Men når vi fikk førstemann var ikke mannen enig og vi endte med Christina ☺ nå vet vi ikke hva vi får og har heller ikke tenkt stort på navn enda.
 
Vi får gutt, men hadde disse på lista, alt for mange:

Wilma
Eli
Lena
Josefine
Leona
Liss eller Lis
Tina
Melanie
Sara
Vera
Alena
Annie, Anny eller Anni
Olin
Evlyn
Aletta
Edel
Selda eller Zelda
Saga
Philippa
Elise
Elli
Elinor
Tula
Lisa
Laila
Flor eller Flora
Idun
Freia eller Frøya
Ida
Ada
Oda
Stella
Mari
Bella
Karla
Klara
Alma
Mille
Rosa
Rose

Mannen var imot omtrent alle, da ...
 
Vi får gutt, men hadde disse på lista, alt for mange:

Wilma
Eli
Lena
Josefine
Leona
Liss eller Lis
Tina
Melanie
Sara
Vera
Alena
Annie, Anny eller Anni
Olin
Evlyn
Aletta
Edel
Selda eller Zelda
Saga
Philippa
Elise
Elli
Elinor
Tula
Lisa
Laila
Flor eller Flora
Idun
Freia eller Frøya
Ida
Ada
Oda
Stella
Mari
Bella
Karla
Klara
Alma
Mille
Rosa
Rose

Mannen var imot omtrent alle, da ...

Hehe :D
Vi syns begge Edel/Edle, Bitten og Svale er fint :) Men kanskje di er for spesielle?
 
Ja så at det var begge deler :)

Ha en gammel nabo som heter Gulla :) Hva tenkes om det navnet?
Kjempekoselig navn, men er egentlig glad jeg ikke heter det selv ... Tror forresten det kan være en grei test å prøve å presentere seg for noen med navnene man vurderer.
 
Back
Topp