Jentenavn

Clarins88

Forelsket i forumet
Septembermødre <3
Treng forslag til jentenavn som passe ilag med storesøster sitt. Ho heitte Linnea. Baby får to etternavn så må ikkje vera for "tungt".

På lista til no har eg:

Sara / Sarah
Alida
Mathilde
Ida
Marie
Hedda
Amalie
Oda

For tida så liker jeg:
Tirill
Ella
Fanny
Helle

Elise
Emilie
Mali
Lone
Live
Isabell
Eline
Sophie

Hunden min og jeg har begge navn som ender på a og når samboern roper på bikkja så tror jeg innimellom han roper på meg hvis han er litt langt unna :p Siden hun heter Linnea så burde du kanskje velge et navn som ender med en annen bokstav enn a :)

Er så utrolig mange fine jentenavn å velge mellom :D

Utrolig mange fine jentenavn, men så gjelder det jo å finne DET navnet en liker aller best :) vi har funnet navnet til lillesøster, det var det storebror skulle hete om han var jente :)

Marie er veldig fint da :)

Sent from my iPad using BV Forum

For tida så liker jeg:
Tirill
Ella
Fanny
Helle

Må ikke kalle henne for Fanny hehe.
På engelsk blir jo det fit... eller hva enn en kaller jentenes kjønnsorgan :p

Må ikke kalle henne for Fanny hehe.
På engelsk blir jo det fit... eller hva enn en kaller jentenes kjønnsorgan :p
hehe husker søstra til noen som pleide å bo i amerika het Fanny :)

Tusen takk for masse fine forslag! :D Eg like Marie for då blir ho oppkalt etter mange:p Ho har ei tippoldemor som hette Marie, ei oldemor som hette Mary, ei oldemor som hette Marie til mellomnavn og meg som har Marì som mellomnavn:P Men likavel...e ikkje lett å finna DA navnet som me vil ha. Kanskje litt lettare når me ser ho=)

Tusen takk for masse fine forslag! :D Eg like Marie for då blir ho oppkalt etter mange:p Ho har ei tippoldemor som hette Marie, ei oldemor som hette Mary, ei oldemor som hette Marie til mellomnavn og meg som har Marì som mellomnavn:P Men likavel...e ikkje lett å finna DA navnet som me vil ha. Kanskje litt lettare når me ser ho=)
Marie er jo fint.. ;)
Eller Maria, Marina, Marielle. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mathea og Tirill har vi begynt å vurdere nå :)
Er så gøy med navn, hvertfall når man vet kjønnet :) Får se når ho blir født hva som passer best :)

Jeg hadde Ida og Alida på min egen liste, Marie er fint, men jeg kjenner for mange Marier til og ha det på lista sjøl :) Ellers liker jeg godt Maren, Tilje, Mina, Andrine, Oda og Nora :)

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Synes Maria klinger bedre sammen med Linnea enn Marie :)
Andre navn som kanskje kan passe:

Sofie
Isabell
Julie
Annika
Sunniva
Live
Eline
Lilly

Back
Topp