Det er nå blitt mer og mer snakk om navn. Og mange ønsker tips og inspirasjon. Tenkte dere kunne komme med forslag her så kan jeg sette dem inn i hovedinnlegget her pent og pyntelig alfabetisk. Så kan vi bruke denne tråden til inspirasjon om vi trenger det Begynner med mine favoritt navn jeg da Ada Adelèn Aina Aleksandra Amalie Amelia Aurora Cecilia Cecilie Celina/Celine Ebba Eira Elea Elena Emily Emine Erle Helene Isabell Karelia Laura Leah Liana Liv Livia Live Lotta Lotte Madelen/Madelein/Madelyn Maja Mali Martine Mathea Mie Mina Nora Oda Ranja Ronja Sara Seline/Selina Selma Serine/Serina Sofia/Sophia Sofie/Sophie Tara Thea Theres Tiril Åshild
Jentå mi heter Emalie Liker godt: Emily Adelèn Aina Serine/a Thea Sikkert mangen flerre og så er nydelige, komme bare ikkje på i farten
Vi gar to jentenavn på vår liste.. Isabell og Aleksandra våre navn er helt utenom deres ser jeg hehe.. Vi er ikke helt med på de nye vi men liker Tiril VELDIG godt også
Vi har ingen favoritter på jentenavn enda - ser for meg det blir enda en navneløs baby her i hus Kaldte gutten våres lillegutt i noen uker før vi bestemte oss for navn - og da hadde vi egentlig bare et navn å velge i