Jentenavn og guttenavn *tips*

Mor med liten spire

Betatt av forumet
Mange synes kanskje det er tidlig enda å tenke på navn, mens andre vil hilde sine for seg så de ikke blir "tatt".

Men hva med litt idéer og tips til oss som ikke klarer å bestemme seg?
Legg inn j og g-navn som du syns er fine, men som du av en eller annen grunn ikke kommer til å bruke:)

Mine tips:

J:
*Thea
* linnea
* Caroline

G:
* Theodor
* Leonard/Leo
* Leander

Hmm.. må komme med flere senere, ble plutselig trøtt igjen ;)

Jentenavn: astrid, siri, tonje, hilde, ingrid, anne

Guttenavn: kristian, henrik, thomas, jakob, lukas, aleksander, andreas, christoffer, marius, sondre, eirik

dette var mine forslaf så langt :)

G: Nicolas og Tobias (selvfølgelig siden mine gutter heter det;) ), Andreas, Matheo, Marcus, Lucas, Noah.

J: Charlotte, Victoria,Lilly, Angelica, Andrea.

J : tilde, alsine, vilja, Lilly
G : mathias, matheo, leon, Benjamin

For å nevne noen. Syns navn er sååååå vanskelig. :-)

Adrian, Lucas og Luca

Mariell, Christell, Lilly og Alexandra

Storm og Loke

G: selvfølgelig Leo, siden det var det vi endte opp med sist ;) også liker jeg Loke, Kristian, Sebastian,

J: Kayla, Ayla, Neomi, nina, Tina, Lea

J:
Tuva, Leona, Emmelin, Lilja, Mailin, Oda, Ida

G:
Håkon, Odin, Oliver, Sondre, Sander, Brage, Kasper, Magnus

Mange flere også

Gutt: Loke, Tobias, Trym, Tord, Storm

Jente: Linnea, Cecilie, Charlotte

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Merker at det er samme type navn som er populært i år:p kommer vell til å ha flere med samme navn, jeg så i all fall at de jeg har å velge mellom står skrevet:p

G: Håkon, Nikolai, Rein, Trym, Leon, Ravn

J: Tuva, Nora, Astrid, Alma, Alva, Eirin, Lena, Liva

Elska Eva og Wilma...men det blir det nok ikkje. Blir det jente denne gang så blir det Gunnhild, er det gutt så blir det Ånun..

Blir det gutt er vi 90% sikkre på at det blir Jesper:) Sambo hadde en hemmelig venn når ham var liten som het det!
Og hvis det blir jente igjen så synes jeg Tirill er fint :) Men må nok bearbeide sambo litt med det;)

Blir d jente så har vi 3 navn vi funderer på: Alina,Eline å Mari <3

Gutt er verre :p har lyst å ha ola som mellom navn.. er navnet til Besten min,som betyr masse for meg <3 noen som har ide kanskje?

Back
Topp