Jenten min

Cathrine76

Forumet er livet

Nathalie- 3780 gr og 50 cm[:D]12 juni 01.06          

Stolt storebror[:)]

Så flott bilde av bror og søster!!! Er han stolt eller?

Flott lita tulle du har fått!!!!

ORIGINAL: Nikki!

HEI!
*SMELT DA*

Gratulerer! Endelig Cathrine! Ble så glad når du ikke dukket opp på termin i juni og begynte å bli etterlyst!=)

Gratulerer!

Gikk fødsel fint da?

Ja veldig godt å være ferdig ikkje sant[:D] fødselen var knallhard og varte og rakk for riene stoppet opp 2 ganger og måtte ta vannet og settes på drypp for å komme igang igjen. Ikkje fikk eg epidural heller[&:] hehe jm fikk hele tiden dradd ut tiden litt til og litt til så skulle vi se,og så kom pressriene og då var det jo greit[:D] 20 min etter så var hun ute etter 21 timer fra riene startet[:D][:D]

ORIGINAL: Nikki!

huff da!
du hadde tøff fødsel med lille gutt også du-eller?

21 timer.........jeg som syns mine 10 timer var fæææle!
hadde aldri orket 21 timer.......hvorfor skal de forbanna jm drøye med epidural,hvorfor skal enn pines 21 timer[:@]

hehe ja fødselen med han var endå lenger-men då ble eg satt igang med tabletter.Tok 58 timer før han var ute fra eg ble satt igang[&:]men riene var ikkje knallharde før siste 10 timer-men då fikk eg epidural[;)]

Men gikk egentlig greit at eg ikkje fikk epidural selv om det var jævlig vondt-for fødselen kan ta lengre tid med epiduralen når en går på drypp-men der og då dreit eg i alt og alle og ville bare ha den[8D][:D]

ORIGINAL: Jannka

Så flott bilde av bror og søster!!! Er han stolt eller?

Flott lita tulle du har fått!!!!

Daniel vil kose med hun ofte[:)] og det er ikkje mange navn han sier men Nathalie sier han netsten helt rett og maser om hun hele tiden[:D] og er heldigvis ikkje sjalu i det hele tatt-selv om eg ammer hun osv

Back
Topp