Jentemage og guttemage

Hulda

Forelsket i forumet
ALLE jeg har truffet på i graviditeten har sagt "du venter helt klart en gutt!" "Du har en typisk guttemage!" osv. Men jeg venter jo ei jente - tror jeg! Begynner å tvile når så mange sier at det ser ut som om det blir gutt...! Alt ordner seg uansett hva det blir, er jo bare å kjøpe nytt tøy osv. Jeg ønsker meg jo først og fremst bare en frisk og rask baby, men tror jeg får sjokk hvis mini er en gutt! Noen som har hatt typisk "guttemage" eller "jentemage" , uten at det nødvendigvis var tilfellet..?
 
Last edited:
Min er identisk som sist, jente da og gutt nå.
 
Har hørt gjennom 2 svangerskap at jeg har guttemage, og jeg venter mi andre jente ;)
 
Her seie alle at eg har typisk jentemage. Venter jente så blir sjokka vist det kommer ut en gutt :) føle sjøl at det e valkene mine så gjør at det ser sånn ut.

ImageUploadedByBV Forum1466442390.365273.jpgImageUploadedByBV Forum1466442406.711488.jpg

Her e jaffal kordan min mage ser ut nå.
 
Jeg har samme mage som sist, nesten iallefall. Forrige gang fikk jeg høre jeg hadde jentemage, denne gangen guttemage.. Blir jente denne gangen også :) men har begynt å tvile noen ganger jeg også, siden så mange påstår det må være gutt denne gangen. Har ikke lagt på meg noe særlig ellers, bare på magen nesten..
 
Har hatt lik mage alle 3 svangerskapene..... Ser du meg rett forfra eller rett bakfra, ser jeg ikke gravid ut. Fra siden derimot oh'my'gaaaaad!!!! Såkalt guttemage??? Har i allefall 2 jenter og venter en gutt nå, så tror ikke særlig på det der! ;)
 
Jeg har skikkelig kulemage som står ut. Bakfra kan man ikke se at jeg er gravid. Det er vel typisk guttemage, men venter såvidt jeg vet jente nr 2:)
 
Her stemmer det, men tenker det kanskje er siden morkaka lå foran med jenta og nå er den bak:)
 
Tror ikke det egentlig er noe regel på det jeg. Mamma bærte meg og søstera mi forskjellig. Og søstera mi har bært likt med alle både jenter og gutter som mamma gjorde med henne og keg bærer likt som Mamma bærte med meg.
 
ALLE jeg har truffet på i graviditeten har sagt "du venter helt klart en gutt!" "Du har en typisk guttemage!" osv. Men jeg venter jo ei jente - tror jeg! Begynner å tvile når så mange sier at det ser ut som om det blir gutt...! Alt ordner seg uansett hva det blir, er jo bare å kjøpe nytt tøy osv. Jeg ønsker meg jo først og fremst bare en frisk og rask baby, men tror jeg får sjokk hvis mini er en gutt! Noen som har hatt typisk "guttemage" eller "jentemage" , uten at det nødvendigvis var tilfellet..?
Alle sier at jeg har guttemage. Til og med ukjente kommer bort og sier wow du har skikkelig guttemage.. Men nei, jeg venter to jenter faktisk
 
Jeg venter jente og får høre jeg har typisk jentemage. Men jeg tror ikke noe på gutte- og jentemage :) Min mor hadde meg lavt i magen, og min søster bærte hun høyt i magen.

Min mage i dag.
ImageUploadedByBV Forum1466589026.428166.jpg
 
Jeg tror heller ikke magefasongen har noe sammenheng med om hvorvidt babyen har utover -eller innovertiss. Bare fjas!
 
Jeg er gravid og venter barn.
Hmmm spiller ingen rolle hvordan magen ser ut.
Og ja.....magen er i veien når den er så stor.
 
Back
Topp