Jentemage eller guttemage

Piana

Gift med forumet
Assistert-jentene
Marshmallows2021
Maiskolbene 2023 :-)
Stjeler denne fra Februargruppa, for jeg synes sånt er så gøy :)


Dette er tegn på at det er en jente i vente
  • Magen ser ut som en vannmelon
  • Magen sitter høyt
  • Det er mulig å se bakfra at du er gravid
  • De ekstra gravidkiloene setter seg først og fremst på hofter og rumpe
  • Linea negra (streken noen får på magen) går fra kjønnshårene og opp til navlen
Tegn på at det er en gutt som kommer ut
  • Magen ser ut som en basketball
  • Magen sitter lavt
  • Man kan ikke se bakfra at du er gravid
  • Du legger på deg kun på magen
  • Linea negra (streken noen får på magen) går helt fra kjønnshårene til like under ribbeina
Jeg har iallefall alle tegnene på guttemage, unntatt linea negra som jeg ikke har idet hele tatt. Hva med dere? :)
 
Jeg har halvparten av hver:joyful: Venter en jente - sier dem hvertfall! Så spennede å se hva som kommer ut:p Denne graviditeten er helt annerledes enn med første - som var en gutt.. Så tror det faktisk kommer en jente:p
 
Jeg venter gutt og kjenner meg igjen i at
  • Magen ser ut som en basketball
  • Magen sitter lavt
  • Man kan ikke se bakfra at du er gravid
Men disse stemmer overhode ikke
  • Du legger på deg kun på magen
    • Kiloene har lagt seg godt fordelt på hele kroppen, spes rompe og lår :facepalm:
  • Linea negra (streken noen får på magen) går helt fra kjønnshårene til like under ribbeina
    • Streken er helt fraværende hos mego_O
:):)
 
Dette er tegn på at det er en jente i vente:

Magen ser ut som en vannmelon -nææh, mere stor bolledeig..
Magen sitter høyt - nei
Det er mulig å se bakfra at du er gravid - ja pga svai
De ekstra gravidkiloene setter seg først og fremst på hofter og rumpe - nope
Linea negra (streken noen får på magen) går fra kjønnshårene og opp til navlen - ikke sett

Babyen var helt flat mellom beina på ul, så jeg blir overrasket om det er en gutt.

Fikk gutt sist, var ikke alt som stemte med de punktene på han heller. Ingen basketball, ingen Linea negra, magen satt høyere enn nå synes jeg...
 
Haha, stemmer ikke i det hele tatt for min del, venter jente (ble vi nå fortalt! Hehe) og kan ikke krysse av på noe.
 
Her stemmer det veldig godt. Stemte bra forrige gang og. Da veide jeg 60kg og folk fikk sjokk når jeg snudde meg og de så magen :hilarious: typisk guttemage denne gangen og. Og magen sitter veldig lavt :p
 
Venter en jente og alt stemmer uten om at magen sitter høyt. Jeg har veldig lav mage, og hadde det med første jenta mi også. Med gutten hadde jeg typisk guttemage men den satt høyt.
 
For meg stemmer alle punktene på jente, bortsett fra linea negra som er ikke eksisterende! Men jeg venter en gutt såe.. :hilarious:
 
På meg stemmer alt med guttemage! Men ingen linea negra. Ellers stemmer hvert punkt. :D og UL var så tydelig at både eg og samboer såg det var en gutt med engang. :hilarious:
 
Tjaa... Stemmer ikke helt for min del. Jeg venter jente.
  • Magen ser ut som en vannmelon, JA
  • Magen sitter høyt, NEI
  • Det er mulig å se bakfra at du er gravid, NEI
  • De ekstra gravidkiloene setter seg først og fremst på hofter og rumpe, NEI (i lårene og beina)
  • Linea negra går fra kjønnshårene og opp til navelen, NEI. Opp til under ribbebeina.
 
Tjaa... Stemmer ikke helt for min del. Jeg venter jente.
  • Magen ser ut som en vannmelon, JA
  • Magen sitter høyt, NEI
  • Det er mulig å se bakfra at du er gravid, NEI
  • De ekstra gravidkiloene setter seg først og fremst på hofter og rumpe, NEI (i lårene og beina)
  • Linea negra går fra kjønnshårene og opp til navelen, NEI. Opp til under ribbebeina.
 
Jente:
  • er vannmelon mer oval enn basketball? Mageformen varierer jo litt, så vet ikke hva den ligner mest på... Definitivt rund ved kynnere.
  • Magen sitter litt sånn midt på, synes jeg selv, heller lav enn høy...
  • Jeg så gravid ut bakfra også før jeg var gravid, så det har ikke endret seg...
  • Kiloene har alltid lagt seg på hofter og lår også.
  • Ingen linea negra.

Søstra mi påstår det er en typisk jente-mage, men så finnes det omvendte definisjoner andre steder på nett, så vet ikke hvilke kriterier hun brukte... (og hun visste jo at det var jente da hun sa dette!)

Jeg er så dårlig på slike ting :joyful:
 
Venter jente nå:
Synes selv at magen er lavere denne gangen, men har kort rygg så den strekker seg helt opp til under puppene likevel. Har kommet på litt på hofter og lår, så det stemmer. Tror ikke det vises så godt bakfra da. Ikke fått linea negra.

Med gutten sist:
Høyere mage, litt mer som en basketball ja faktisk. Litt mer "søt" mage med han. Hadde linea negra opp til navlen. La seg ikke noe særlig på hofter og lår, men mye vann på slutten.

Så er litt forskjeller :)
 
Stemmer veldig bra på guttemage her! Lavtsittende basketball, ser ikke gravid ut ellers på kroppen. Er faktisk flere som har kommentert at "det ser ut som du venter en gutt" :eek:
Tror ikke det er så mye eksakt vitenskap i dette akkurat, men alltid gøy å fundere!
 
Artig tråd:woot:

  • Magen ser ut som en vannmelon - Ja, det vil jeg si.
  • Magen sitter høyt - Absolutt!
  • Det er mulig å se bakfra at du er gravid - Tror det ja. Pga. melonmagen som stikker ut på hver side:happy:
  • De ekstra gravidkiloene setter seg først og fremst på hofter og rumpe - Yup:happy:
  • Linea negra går fra kjønnshårene og opp til navlen - Har ikke dukket opp hos meg.
 
Back
Topp