jentemage eller guttemage?

.Ida.

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Lurer på om den typiske jentemagen og typiske guttemagen stemte hos dere? [:D] Jeg vet ikke kjønn, men har fått høre jeg har en typisk jentemage, har veldig jentefølelse fra før av så blir kjempe spennende [:D]

Stæmt vældi godt her ihvertfaill[;)]

Alle sa jeg hadde guttemage og ut kom en gutt[:)]

Hadde jentemage sist, fikk jente. Guttemage denne gang, venter jente[8D]

Så spennende :D

Kaaanskje det kan stemme med magen da altså [:D] Håper flere svarer

ORIGINAL: *Cherry

Alle sa jeg hadde guttemage og ut kom en gutt[:)]

Hva er en typisk jente og guttemage da?[:)]
Da jeg gikk med Mathias bar jeg høyt og denne gangen med jente, bærer jeg lavt [:)]

Nr 1 - Guttemage, fikk gutt
Nr - Guttemage, fikk jente

Magen min var veldig lik begge svangerskapene... [;)]

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

Da jeg gikk med Mathias bar jeg høyt og denne gangen med jente, bærer jeg lavt [:)]

En guttemage ligger foran og er mer spiss
En jentamage er mer ut på sidene og man kan ofte se det hos en kvinne bakfra at hun er gravid med jente...

kanskje helt på slutten, for da svømte kroppen min i vann(type siste 2 ukene). men jeg hadde aldri spiss mage, men heller ikke bred bare sånn diger kladd foran[8D]

ORIGINAL: PetuniaPickleBottom

ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.

En guttemage ligger foran og er mer spiss
En jentamage er mer ut på sidene og man kan ofte se det hos en kvinne bakfra at hun er gravid med jente...

Aha [:)] Takk for svar [:)]

3 jentemager og 3 jenter[:D]

Hadde visst veldig guttemage. Svigermoren min trodde jo nesten ikke på ul før jenta faktisk var født[:)]

Jeg for min del tror absolutt ikke man kan se hvilket kjønn det er siden omfattende undersøkelser/foskning har vist at det ikk er noen sammenheng[8D]

Back
Topp