JENTEJULEBORD i kveld

KathMor

Forumet er livet
Ha det fint jenter - det skal jeg [8D] Her lader meg og Emma og med Sjefen [8D]

såååå fiiin du var da... stilig.... kos deg masse masse masse i kveld snuppa, dette fortjener du virkelig...[:D]

Kos deg masse i kveld! Du ser fantastisk ut som alltid! Veldig fin kjole [:)]

Fyttirakker'n så flott du er!! Hvor er baby-magen liksom?! [>:][:D]

Kos deg masse masse i kveld!! [:D]

ORIGINAL: MeMyself

ORIGINAL: tingeling1

Kos deg masse i kveld! Du ser fantastisk ut som alltid! Veldig fin kjole [:)]

du ser knallflott ut som alltid[:D] kjempestilig kjole..
kos deg masse[:)]

ORIGINAL: *Skjønningene*

ORIGINAL: MeMyself

Kommenterte jeg så aldri her?![8|] sånn går det når man har masse å gjøre på og mange å høre på samtidig som man surfer nett[8D]:

U ARE GORGEOUS HONEY!

ORIGINAL: *Maik1*

Du er Norges peneste tobarnsmamma!

Takk jenter! Følte meg fin i går altså - menne den BH`n er litt liten så jo seinere det ble jo mere velta jo puppa ut av den [8D] Sånn er det når man ammer, puppa blir større jo seinere kvelden blir vett [&:][:D]

Fy og spy altså! [>:] Det burde ikke være lov å kle en sånn kjole så godt som du[>:][8D][:D]

NYYYYYYYYYYYDELIG! [:D]

ORIGINAL: KathMor

Takk jenter! Følte meg fin i går altså - menne den BH`n er litt liten så jo seinere det ble jo mere velta jo puppa ut av den [8D] Sånn er det når man ammer, puppa blir større jo seinere kvelden blir vett [&:][:D]

Hehe..kjekt med naturlig push up...ser for meg at de "velter" ut. Hæhæhæ....[:D] Fin kjole! Stilig med stroppeløst. [:)]

ORIGINAL: schnuppaluppa

ORIGINAL: KathMor

Hehe..kjekt med naturlig push up...ser for meg at de "velter" ut. Hæhæhæ....[:D] Fin kjole! Stilig med stroppeløst. [:)]

Jo egentlig altså [8D] Bare litt vittig når jentene lissom : Du kathrine - pass på nå!! [8D] SÅ når man sitte ri en soffa, lener seg over for å ta det på bordet - litt ivrig og meget engasjert i samtalene så kan du jo tenke deg *ler*[8D]

omg, du er nydelig!!!!!!!!

Back
Topp