Jentedrømmen

En tråd i 'Februar 2013' startet av Kryssedull, 28 Des 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

Ja nå er jeg nysgjerrig! Siden min egen drøm har fått føtter å stå på lurer jeg på hva andre drømmer om! Har du noe du drømmer om eller drømte om som liten? :)

2. Mamma til en skatt Gift med forumet It's gonna be May 2019

Har ingen... Men hva er din jentedrøm da?

3. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Som tidligere nevnt har jeg alltid drømt om en gård. Langt fra folk, med skog og åker som nærmeste nabo.
    Og så å da være tilnærmet selvforsynt med melk, korn, kjøtt, grønnsaker etc. :) Nå virker heldigvis den drømmen å være innen rekkevidde, det tar bare et par år å bli helt klar for å flytte. :)
    Hva er din, Krysse?

• Liker Liker x 1
  4. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

Så utrolig gøy!! Ja det høres ut som noe som lar seg gjøre :) verre om en ville bli superstjerne... Jeg har alltid ønsket meg et flygel jeg. Et stort fint blankt flygel midt i stuen! Nå har jeg en uendelig snill mann som går med på å bruke julegavene og sparepenger på å kjøpe flygel !!! I går var vi ute og kikka på, i dag ommøblerte vi hele stuen for å lage plass, og over nyttår kommer herligheten i hus. Åh jeg er så glad! Det hele virket som en fjern drøm frem til i går :)

• Liker Liker x 1
  5. nøttelitenitreet Fjompenisse Tilgangsansvarlig Sommerfuglene VIP August 2018

Så moro! Spiller du? Nå så jeg for meg krysse, minikrysse, og siden en liten microkrysse, sittende rundt et flygel. Koselig bilde. :)

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

6. Kryssedull Gift med forumet VIP Aprillykke 2016

Hehe ja det hørtes kos ut! Jeg spiller ja... Var en gang i tiden ganske flink, men de siste årene har vi ikke hatt piano i hus og da har fingrene forfalt... Gleder meg stort til å plukke frem gamle noter:)

Del denne siden