Jentebaby

Bondefruen

Forelsket i forumet
Har en sterk følelse av at det er ei jente inni magen:) Mtp symptomer, fødselskartet, natrontesten å ikke minst magefølelsen;)

Hadde 100% rett magefølelse med førstemann!:) Så jeg er spent på å se

Så spennende! Jeg er helt sikker på gutt og det stemmer med kinesiske kartet. Må få testet ut natrontesten og :-P

Gleder meg til vi har fått vite kjønn her inne:-D

Jeg er også sikker på at det er en gutt som gjemmer seg i magen! Ul på tirsdag... Blir spennende å se om hun klarer å se kjønnet! Er 12+1 på tirsdag, men muligens litt lenger på vei... Har googlet meg fram til at noen klarer å se kjønn fra uke 12-13 om man er heldig :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvor finner man de kartene dere snakker om?

Jeg håper det blir jente denne gangen! Men tror gutt. Eneste grunn er at kjekt å prøve begge kjønn ;) men blir det gutt, så har vi jo alle klær og diverse, så bare greitt det og!:) føler eg er typisk guttemamma så

Både jeg og flere andre har følelse på at det blir jente! Blir strålende fornøyd uansett kjønn, men kunne godt tenkt meg å få ei lita tulle som førstemann<3

Følelsen på at det blir jente er sterk her også. Hadde rett sist.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tror mannen min og jeg egentlig bare kan lage jenter;) men føler allikevel at det blir gutt....men jeg tar alltid feil da, så blir sikkert jente!:P:D

Sent from my iPad using BV Forum

Natron testen ble jente, kinesisk kalender ble gutt så det er bare å vente i spenning :)

Natron test???
Hvordan utføres denne?
Kinesiske kartet sier jente her, men jeg har på følelsen at det blir gutt ^^

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg bestilte en test på gendermaker.com. En test som viser om det er gutt eller jente.. :) så da får vi se da :)

Natrontesten sier at hvis du har natron i urinen og det bruser, så blir det en gutt. Hvis det er helt dødt og faller til bunn blir det jente. :)

Her er magefølelsen nå allerede i uke 9,faktisk jente. I følge den kinesiske fødselskalenderen viser det jente. Også ble jeg bitt av basillen ista og tok den natron testen,hvor alt samlet seg i bunn uten å bruse. Det eneste som ikke viser jente er den ring-testen,der er jeg spådd gutt,jente,jente. Spennende ;) Min bedre halvdel er bombesikker på gutt,men det er kun for at han vil ha en gutt! Vil ikke ha jente,for det blir så mye å passe på når det gjelder tenårene,og de er dyre i drift mener han. Haha,jeg bare ler av han å sier at så lenge alt er bra med barnet så spiller det ingen trille om det er jente eller gutt ;)

23. Oktober 2014 <3

Har også følelse på jente, men vi får vente å se :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Statistikken sier gutt, kinesiske fødselskalenderen sier gutt, magefølelsen sier jente....hm....blir spennende å se :)

Helt siden jeg fant ut at jeg er gravid har jeg vært heeelt sikker på at det er en liten jente i magen min! Har sjekket på det kinesiske kartet, og det stemmer. Hadde rett sist gang da vi sku få en gutt.. så det blir spennende å se om jeg har rett denne gangen å :) Det blir kanskje litt feil å si det, men jeg hååååper jo at det er en gutt.. men blir jo såklart like glad for begge :)

Back
Topp