Jentebaby og stikkpiller.. HELP

©Smartass

Forumet er livet
Uhm.. går det an å putte feil..?[:-]

Lirka opp bleia i mørket og putta i frøken ei stikkpille nå, og kom på etterpå at jeg aner ikke hvor jeg evt. putta den[:o]

Guttemamma ftw[X(]

Hva skulle det evt. ha å si hvis den skulle ha kommet gæææli..?[X(] 125mg paracet hvis det har noe å si..

Det går sikkert an å stikke den feil. Men du vet vel foran og bak?
Tror den kommer ut igjen eg, eller det spørs jo kor langt du trykka den opp om du trykka den feil osv.
Lykke til

ORIGINAL: eplemos

Men du vet vel foran og bak?

Mjæææ kanskje?[:D][8D] Joda, jeg vet forskjellen.
Men hun lå og sov på rygg, Adam og pappaen sover også på samme rom, så jeg slo ikke på lyset. Bare lirka opp bleia og putta inn[8D] Så det var ikke før jeg hadde lukka bleia igjen at jeg tenkte at den gikk da forferdelig lett[:-] uhmm..[:-]
Og det er jo ikke særlig langt fra A til B når man er 4mnd[:o]

om du hadde putta feil tror jeg nok hun hadde våknet av skikkelig ubehag.
gikk nok fint[:)]

Tenker at du sikkert putta den riktig .
Bare tenk selv å godt man merker om man må putte no oppi "der", så tipper hun hadde våknet og vist at hun ikke var fornøyd da !!

Det er fort gjort å sette feil, konsekvensen er nok ikke så stor uansett.. Det er slimhinner i skjedeveggen også som kan ta opp virkestoffet i paraceten, og stikkpillen smelter nok like lett i skjeden.. Finnes jo faktisk stikkpiller som SKAL settes i vagina (vagitorier) og skulle det være at pillen ikke smelter helt og taes opp kommer den nok ut av seg selv etterhvert.... Bare følg med på feberen (elle det som gjorde at du ga stikkpille in the first place) så går nok dette helt flott!!

ORIGINAL: Pearl

Det er fort gjort å sette feil, konsekvensen er nok ikke så stor uansett.. Det er slimhinner i skjedeveggen også som kan ta opp virkestoffet i paraceten, og stikkpillen smelter nok like lett i skjeden.. Finnes jo faktisk stikkpiller som SKAL settes i vagina (vagitorier) og skulle det være at pillen ikke smelter helt og taes opp kommer den nok ut av seg selv etterhvert.... Bare følg med på feberen (elle det som gjorde at du ga stikkpille in the first place) så går nok dette helt flott!!

Signerer denne :)

Jeg tror det er ganske vanskelig å sette feil. Måtte nok presset ganske mye for å ha satt den feil.
Har jo sett det selv når har vaska vesla mi nedentil. Er jo ikke store hullet det er snakk om...

Så du traff nok riktig! Hehe

ORIGINAL: Bøllefrø*

om du hadde putta feil tror jeg nok hun hadde våknet av skikkelig ubehag.
gikk nok fint[:)]

Phew[8D][8D]

Huff hun har mellom 40 og 41 i natt og i dag. Regner med hun har noe av det samme svineriet som brødrene. Så har time hos legen halv 3.

Så blir det 3årsdag!![:D]

om hu låg på magen når du stakk den, så tror jeg ikke du bomma [:)]
signer de over ellers[:)]

det skal jo opplsøses fort så det går nok bra. Jeg vet at det ikke er alltid lett å se hvor en skal treffe i litt halvmørket. hehe
ORIGINAL: Pearl

ORIGINAL: Zera

om hu låg på magen når du stakk den, så tror jeg ikke du bomma [:)]
signer de over ellers[:)]

Hun gjorde ikke det[:D]

tviler på t det er farlig den går jo inn i kroppen uansett men du kan jo kanskje se i bleien etter en stund, mine pleier å få litt ut igjen når jeg har gitt dem ette ren stund så ser jeg lett hvor det kommer fra. men kan jo ringe apoteket eller legevakten å bare spørre også er ikke dumt det, hvis du tenker mye på det ville jeg gjort det.

Back
Topp