Jente80

*Bobbo*

Forumet er livet
Masse lykke til på samtalen på Hausken imorra. [:)][:)]

lykke til[;)]kjempe mange koselige folk der[;)]

Takk for det[:)]
Jeg er veldig spent nå,lurer på hva de sier osv....

Noen som vet hva hausken gjør på samtalen,tar de prøver osv..?
Hvor lenge varer en samtale?

Gru gleder meg masse nå[;)][;)]

Hausken har samtale med paret. Så innvendig ul av deg, og sædprøve av mannen (dersom det ikke er tatt i det siste). Også en gjennomgang av prosedyren og ivf/icsi.

Imorgen skal vi ha innsetting hos Hausken. Kjempe koselige folk der alle sammen. Veldig støttende.. Vi er kjempe fornøyd..

ORIGINAL: mklu83

Hausken har samtale med paret. Så innvendig ul av deg, og sædprøve av mannen (dersom det ikke er tatt i det siste). Også en gjennomgang av prosedyren og ivf/icsi.

Imorgen skal vi ha innsetting hos Hausken. Kjempe koselige folk der alle sammen. Veldig støttende.. Vi er kjempe fornøyd..

jepp[:D]

lykke til begge to[:D]

Lykke til i morgen [;)] Det blir knall det her skal du se! Blir spennende å se forløpet videre [;)] Gleder meg til oppdatering.

Lykke til, venter spent på hva du kan fortelle oss i morgen[:)]

Lykke til med samtalen i dag!!! [:)][:)]

Gleder meg til å høre hvordan det har gått i dag [:D] Satser på at det blir som å gå på rosa skyer fremover [;)]

ORIGINAL: Lille Mille

Gleder meg til å høre hvordan det har gått i dag [:D] Satser på at det blir som å gå på rosa skyer fremover [;)]

Signerer.

Så spennende dette altså.... Hausken ordner nok en baby til dere skal du se... Masse lykke til[:)]

Back
Topp