Noen som har vært borti det? Hun har maset i flere uker om at hun vil ha helt kort hår sånn som lillebroren sin. Prøver å forklare at vi ikke kan flette og ha pynt i håret da. Men det syns hun høres helt ok ut. Ville dere gjort det, eller latt være?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mi ville det i høst. Klipte det til skuldrene og hu ville hele tiden ha der kortere. Men klipte det aldri kortere enn det. Nå vil hu plutselig ha langt hår igjen. Barn liker å forandre seg men skjønne rikke helt at det kan ta tid. Men min datter har nå skjønt hva der vil si å klippe bort håret. Hu e r litt sjalu på broren sin sveis. Men det er fordi han samme sveis som marcus og martinus og min datter e ren kjempe fan av dem.
Lever vel litt mer i nåtiden Mi ville også det en stund! Hun har ganske langt hår... Jeg snakket en del med henne om det, og sa at vi kan ta litt nederst. Når de er så små, forstår de virkelig ikke konsekvensen! Mi ville rett etterpå ha både det ene og det andre i håret. Vi stussa litt (3 cm) med saksa. 2 dager senere ville hun gjøre det en gang til, noe jeg ventet. Så da var det fortsatt plenty å ta av, og vi tok 2 cm til. Da var hun strålende fornøyd og gikk og skrøt til alle om at hun hadde klipt seg... Såå jeg ville ikke vært for rask! Ta noen få cm av gangen og se det anHvis du da skryter veldig etter å ha tatt litt, kan det hende det er nok.

Så bra!Har klipt av noen cm nå. Hun syns det var deilig at det gikk mye lettere å børste iallfallSå får se om hun holder seg fornøyd med den lengden
![]()
Så bra!Får håpe det roer seg med det da, du får skryte masse av sveisen hehe..