T TinaL Forumet er livet 9 Feb 2011 #1 Hvem her inne fikk jente og tok keisersnitt? *Lillebebis leker detektiv for å finne ut hvem som er gravid ;p*
Hvem her inne fikk jente og tok keisersnitt? *Lillebebis leker detektiv for å finne ut hvem som er gravid ;p*
A Ametyhst Glad i forumet 9 Feb 2011 #4 ORIGINAL: janpanmarsipan Jeg fikk jente i mai og hadde ks. [:)]
L Lunagirl Flørter med forumet 9 Feb 2011 #5 ORIGINAL: janpanmarsipan Jeg fikk jente i mai og hadde ks. Men det er ikke meg [:)]
Neah Gift med forumet 9 Feb 2011 #6 Hadde ikke den gravide født vaginalt da? Eller har jeg lest heeelt feil?
TryXe Elsker forumet 9 Feb 2011 #7 ORIGINAL: Neah Hadde ikke den gravide født vaginalt da? Eller har jeg lest heeelt feil? Jo - derfor spør Lillebebis etter de som har hatt ks for å utelukke de [8D]
ORIGINAL: Neah Hadde ikke den gravide født vaginalt da? Eller har jeg lest heeelt feil? Jo - derfor spør Lillebebis etter de som har hatt ks for å utelukke de [8D]
T TinaL Forumet er livet 9 Feb 2011 #8 ORIGINAL: Neah Hadde ikke den gravide født vaginalt da? Eller har jeg lest heeelt feil? Jooo :p Derfor jeg utelukke de som står i denne tråden :p Hva med deg? ;)
ORIGINAL: Neah Hadde ikke den gravide født vaginalt da? Eller har jeg lest heeelt feil? Jooo :p Derfor jeg utelukke de som står i denne tråden :p Hva med deg? ;)
Marikii Elsker forumet Vårspirene 2021 9 Feb 2011 #9 Jo, derfor vi må utelukke de som har tatt ks [:)]
Neah Gift med forumet 9 Feb 2011 #10 Hehe...fysisk umulig :) jeg skal ikke ha flere heller ;) ORIGINAL: lillebebis ORIGINAL: Neah Hadde ikke den gravide født vaginalt da? Eller har jeg lest heeelt feil? Jooo :p Derfor jeg utelukke de som står i denne tråden :p Hva med deg? ;)
Hehe...fysisk umulig :) jeg skal ikke ha flere heller ;) ORIGINAL: lillebebis ORIGINAL: Neah Hadde ikke den gravide født vaginalt da? Eller har jeg lest heeelt feil? Jooo :p Derfor jeg utelukke de som står i denne tråden :p Hva med deg? ;)
mine gull Glad i forumet 9 Feb 2011 #11 jeg fikk jente i mai og hadde keisersnitt [:D] er så nysjerrig [:D]
carinasverden Forumet er livet 10 Feb 2011 #15 hehe, jeg fikk jente i mai og fødte vaginalt og bor sør for trondheim, men jeg er jo 90-modell jeg da[:D] Du vet du passer ganske godt til beskrivelsen selv lillebebis[;)] men du bor vel litt langt nord kanskje[8D]
hehe, jeg fikk jente i mai og fødte vaginalt og bor sør for trondheim, men jeg er jo 90-modell jeg da[:D] Du vet du passer ganske godt til beskrivelsen selv lillebebis[;)] men du bor vel litt langt nord kanskje[8D]