M MammaLM Elsker forumet 7 Mar 2009 #1 Har ikke tenkt å bestemme oss for noen navn helt enda, men det er jo gøy å leke med tanken..! Hvilket navn synes DU er finest?
Har ikke tenkt å bestemme oss for noen navn helt enda, men det er jo gøy å leke med tanken..! Hvilket navn synes DU er finest?
BaileysTøsa Forumet er livet 7 Mar 2009 #3 det siste[:D] hvis jeg måtte velge et a de, men ellers syns jeg det er andre fine navn også[:D]
Babyynr4 Gift med forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ 7 Mar 2009 #4 Chanel, eller Natalie eller a på slutten (uten h)[;)]
*Joha* Gift med forumet 7 Mar 2009 #6 Sanna eller SoFia, Sophia ser litt rart ut syns eg... Dei andre navna var ikkje i mi gate.
Bruker123kar Forumet er livet 7 Mar 2009 #7 blir ikke marcell og chanel litt vel likt? syns sanna var veldig fint eg. men ville hatt dobbelt navn siden du har det på første:)
blir ikke marcell og chanel litt vel likt? syns sanna var veldig fint eg. men ville hatt dobbelt navn siden du har det på første:)
G giggsy Forumet er livet VIP 7 Mar 2009 #9 ORIGINAL: *Joha* Sanna eller SoFia, Sophia ser litt rart ut syns eg... Dei andre navna var ikkje i mi gate.
ORIGINAL: *Joha* Sanna eller SoFia, Sophia ser litt rart ut syns eg... Dei andre navna var ikkje i mi gate.