Jente navn

Hvilket navn, om dere måtte velge?

• Arya

Votes: 21 39,6%
  • Arya Mileah

Votes: 2 3,8%
  • Mileah

Votes: 12 22,6%
  • Lyra

Votes: 14 26,4%
  • Lyra Sofie

Votes: 1 1,9%
  • Kiana

Votes: 2 3,8%
  • Kiana Elise

Votes: 1 1,9%

• Antall som har svart
    53

MSG93

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Mye tanker rundt navn for tiden, mye frem og tilbake. Mye ja og nei lister, krysse av navn hos hverandre man ikke liker osv.

Veldig glad vi har mange måneder igjen :laughing001

Og ja navna er litt sånn utenom det vanlige :laughing001

Veldig vanskelig med jentenavn! Venter jente jeg også, står litt fast med navn merker jeg. Vil selv ha et navn som ikke alle har, men merker fort at navnene kan virke litt utenlandske:) var så mye lettere med førstmann :D

Veldig vanskelig med jentenavn! Venter jente jeg også, står litt fast med navn merker jeg. Vil selv ha et navn som ikke alle har, men merker fort at navnene kan virke litt utenlandske:) var så mye lettere med førstmann :D
Hehe, ja føler alt var så enklere med førstemann :laughing001

Hvordan uttales Arya? Jeg syns Aria med I er veldig fint. Arya leser jeg rett frem som ar-ja, og ikke ar-ia. Kjenner en hund som heter Arya så for meg føles det ikke helt riktig og jeg syns det er litt vikingaktig.

Av disse hadde jeg valgt Lyra. Syns det var det mest tidløse navnet på listen ☺️

Hvordan uttales Arya? Jeg syns Aria med I er veldig fint. Arya leser jeg rett frem som ar-ja, og ikke ar-ia. Kjenner en hund som heter Arya så for meg føles det ikke helt riktig og jeg syns det er litt vikingaktig.

Av disse hadde jeg valgt Lyra. Syns det var det mest tidløse navnet på listen ☺️
Arya uttales på samme måte som Aria :)

Mistenker at dere er litt inspirert av fantasy-tv-serier? :cat:

Jeg har maaange jentenavn, men bare et guttenavn som jeg er sånn halvfornøyd med :p Og denne gangen blir det gutt :rolleyes:

Arya er kjempe fint navn, men liker skrivemåten bedre med i. Veldig vanlig navn i mitt hjemland:D

Back
Topp