Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
samboer sier lite på navn enda, og jeg lurer på å kalle opp...
Det blir sånn når folk rundt oss begynner å kalle babyen for de navna de holder med (som cornelia). Vi har vært inne på Nellie også men det visstnok så grusomt navn får vi høre rett som det er..
(familien er veldig engasjert i navndiskusjonen) 
Fine jente navn oppkalling er jo en utrolig fin ting å gjøre!Helt umulig føler jegsamboer sier lite på navn enda, og jeg lurer på å kalle opp...
Men på jente har jeg egentlig veldig lyst til å bruke Camilla, Bea, Gabrielle(a) eller Mathilda...men om det blir det, er helt umulig å vite ... da er de ikke kalt opp så veldig heller egentlig....
Kanskje ha dobbelt navn? Begge velger 1 hver?Vi har noen ideer, men ingenting klart enda. Vi har sterke meninger om navn begge to, så må snakke oss frem til noe vi begge er komfortabel med. Blir nok gamle/norrøne navn hvertfall. Kommer sikkert til å finne noen alternativ og se hva som passar barna best når de er født tror jeg![]()
Hehe alltid mulig å overbevise? her har vi valgt hver vårt navn å lagt sammen til dobbelt. Vet ikkje kjønn før i morgen men har jente navn klart tilfelle heheVi hadde jentenavn men viser seg å være gutt i magen..eneste guttenavnet jeg har, Benjamin, vil ikke samboer ha overhode. Og det er så leit synes jeg. Har en Elias fra før.
Elmer har jeg aldri hørt før. Mange fine navnSamuel, Elmer, Victor, Aron og Johnatan
Jenny, Ellie, Selma og Nellie
Cornelia var og på vår liste denne gang men endte opp med noe annet. Har og erfaring med at familie påvirker navne valget så denne gang holder vi det for oss selv til fødselen når vi vet kjønn å har bestemt navn.Favorittnavnet var Cornelia lenge, men har vel gått litt bort fra det plutselig!Det blir sånn når folk rundt oss begynner å kalle babyen for de navna de holder med (som cornelia). Vi har vært inne på Nellie også men det visstnok så grusomt navn får vi høre rett som det er..
(familien er veldig engasjert i navndiskusjonen)
Navn er vanskelig, har mange både gutte og jentenavn på lista![]()
Nei det er colombiansk! Barnefar er derifraElmer har jeg aldri hørt før. Mange fine navn![]()
Synes det var så kult!Ingen av oss liker dobbelnavn, siden vi begge har lange etternavn og barna våre bruker begges. Tror nok ikke han kan overbevises neiHehe alltid mulig å overbevise? her har vi valgt hver vårt navn å lagt sammen til dobbelt. Vet ikkje kjønn før i morgen men har jente navn klart tilfelle hehe
Storebror hadde fort fått det navnet hvis han hadde vært jente. Derimot står vi helt stille på guttenavn denne gangen, men samboer vil ikke diskutere noe navn før vi vet kjønn