Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvis man ført har fått beskjed om gutt skal det være ganske sikkert har jeg hørt, men jentene derimot kan fort "skifte kjønn" Hadde det ikke vært for at magefølelsen min skriker jente hadde jeg ikke turt å tro på ordinær ul.
Vi fikk vite gutt sist og det var gutt, denne gangen har vi fått høre jente og det kan ikke være noe annet da dør jeg litt (ikke fordi jeg ønsker meg jente så veldig, men fordi magefølelsen har vært så sterk)
hihihi;) hmmmm ble litt usikker hvordan dette er i dagens ul. var jo mer vanlig før å ta feil. Min nabo har termin i aug. og fikk først høre jente og nå nylig gutt! Litt kjipt det da viss en handler inn feil. Eller....?
Har hørt om et par som har fått vite gutt så jente. Søskenbarnet mitt blant annet. Jeg fikk vite gutt i uke 15+4. Magefølelsen min er ganske sterk på gutt så blir overgitt om vi får vite jente på den ordinære ultralyden.
Men hadde nok hatt mer problemer med å stole på jente på en tidlig ul.
Vi fikk vite jente i uke 14 (uke 13 etter ny termin), så gutt i uke 16 (uke 15 etter ny termin) og nå i dag (uke 17+6 etter ny termin) var det jente igjen. Sist så han ikke så godt etter, mens i dag zooma han skikkelig inn og vi fikk sette at det ikke var noe tut i det hele tatt.