Jente/gutt/hemmelig?

Anlise

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Vil dere vite kjønnet på OUL?

Selv vil jeg egentlig ikke vite. Siden jeg har vist på nr 1 og 2. Meen regner med at nyskjerrigheten tar meg

Ups! Ser lengre ned at det allerede er en lik tråd!
*En smule distre*

Det går nok bra! Vanskelig å holde oversikten :)

Jeg har ikke så lyst til å vite, mens samboeren ikke kan forstå hvorfor vi skal vente. Får se når det nærmer seg hva konklusjonen blir☺

Jeg er nok for nyskjerrig til å takke nei til å vite det om muligheten er der og de kan se det...... Dessuten har jeg litt jentefølelse denne gangen og vi har jo bare blåttiblått, så hadde vært koselig å få ordna med bittelitt jentetøy i alle fall om det skulle se ut til at jeg har rett..... ;)

På første ville æ ikke vite, men da hadde æ jo ikke no spess me klær mm uansett. Nu me nr to velg æ å vite sia æ vill ha me hjem alt som æ kan bruk te babyen, søstra mi har to gutta æ ei jente så har liksom ALT av klær mm. E jo heilt perfekt syns æ.Tungvindt å må begynn og dra på lagre og hent klær eller dra me masse greier di første ukan liksom :) Så her MÅ æ bare vite denne gangen <3 hihi

Hat litt lyst til å ikke vite, men vi får tre oppfølgingsultralyder, så trooor nok nysgjerrigheten min overtar:)

Vi vil ikke vite :) Visste ikke sist heller:)

Om det lar seg gjøre så vil jeg vite det :) Er så spennende. Med første lå navlestrengen mellom beina på babyen så de kunne ikke se det.

Vi vil begge vite. Altfor spente til å la være ;)

Vil gjerne vite det ;) Unaturlig nysgjerrig person - :rolleyes:

Back
Topp