Jente, gutt eller vet ikke. (etter OUL)

Hvilket kjønn venter du etter OUL

  • Jente

    Votes: 32 40,5%
  • Gutt

    Votes: 39 49,4%
  • Vet ikke

    Votes: 8 10,1%
  • Gutt - gutt

    Votes: 0 0,0%
  • Jente -jente

    Votes: 0 0,0%
  • Gutt - jente

    Votes: 0 0,0%

  • Antall som har svart
    79

Sykepleierinnen

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Aprillykke 2017
Juligull2021
Augustbarna 2021
Hva venter dere; jente, gutt eller vet ikke? :)
Hvis du var på TUL, er det fortsatt samme kjønn?

Jeg venter en gutt! :) jordmor så det allerede i uke tolv på tidlig ultralyd.
 
Venter en jente :dummy1: fikk bekreftet det av 2 jordmødre på 2 forskjellige tul :cat: begge var 100% sikkre, så her er det en del rosa klær shopping på gang :hilarious:
 
Her kommer det en liten gutt :Heartblue
Har vært ganske sikker på det fra tul i uke 12 og fikk det bekreftet på oul nå i uke 19 :happy:
 
Hva hvis man venter gutt og jente? Kanskje ha et ekstra svaralternativ. :D For min del vet jeg ikke enda, men de vi har vært hos på UL mener dette er eneggede, så vi får 1 kjønn på begge. :happy:
 
Fikk beskjed om jente på tidlig ul. Og samme beskjed på oul. Så her er det rosa og lilla for alle pengene. :cool:
 
Vi fikk først beskjed om gutt, så jente. Begge gangene var jordmor så usikker... babyen ville absolutt skjule seg, så jeg kjenner at jeg ikke klarer å skape noe relasjon til kjønn. Men vi er veldig glade for at babyen er sunn og frisk hittil! Blir nok en privat ultralyd om litt igjen for å sjekke kjønn da :)
 
Jordmor veddet huset sitt på at det var en gutt da vi var på privat UL i uke 14. Heldigvis tapte hun ikke det veddemålet, for det ble bekreftet ved OUL at joda vi venter en gutt:Heartblue:love7:wav
 
Vi fikk først beskjed om gutt, så jente. Begge gangene var jordmor så usikker... babyen ville absolutt skjule seg, så jeg kjenner at jeg ikke klarer å skape noe relasjon til kjønn. Men vi er veldig glade for at babyen er sunn og frisk hittil! Blir nok en privat ultralyd om litt igjen for å sjekke kjønn da :)


Føler meg litt bedre når jeg hører det er flere babyer der ute som ikke vil la seg avbilde :oops:Hos oss var penis eneste hun kunne se ordentlig, for han nektet å vise seg frem men krøllet seg sammen som en ball og lå feil vei og opp ned for bildene :happy090 Blir nok en ekstra UL privat her også, med mindre jeg får ultralyd i uke 24 (fått innkallelse til KK, men vet ikke om UL inngår i den ekstra timen).
 
Føler meg litt bedre når jeg hører det er flere babyer der ute som ikke vil la seg avbilde :oops:Hos oss var penis eneste hun kunne se ordentlig, for han nektet å vise seg frem men krøllet seg sammen som en ball og lå feil vei og opp ned for bildene :happy090 Blir nok en ekstra UL privat her også, med mindre jeg får ultralyd i uke 24 (fått innkallelse til KK, men vet ikke om UL inngår i den ekstra timen).
Jeg ble fortalt av jordmor at aaaaalle babyene den dagen var sånn, det var dagen for umulige stillinger, så tror ikke det er så uvanlig! Da håper jeg det blir ul på deg så du slipper å betale for privat, det er jo så dyrt :-o
 
Back
Topp