Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har ingen bilder forfra, dessverre... Inni magen lå lille Ida[:)] Vi visste ikke kjønnet, og det er jeg utrolig glad for! Skal ikke vite det neste gang heller.
Jeg hadde rund mage i første svangerskap, skikkelig jentemage. Ut kom det ei jente[:)] I mitt andre svangerskap hadde jeg typisk guttemage, spiss . Kunne ikke se at jeg var gravid bakfra. Dette til tross for at jeg ventet tvillinger! Ut kom det to gutter[:)]
Kan hende det bare er tilfeldig, men det stemte hvertfall på meg[;)]
når det er jentemage er det mer tut på magen men når det er guttemage er magen mere rund og vokser fra sidene slik er forskjellen foreksempel jeg har guttmage og er 26 uker og 4 dager
Jeg venter en gutt og får stadig høre at jeg har guttemage. Det første sjefen min sa når hun tok på magen min var "så du venter gutt altså?", fordi den var så hard.
jeg ble ikke så mye klokere etter å ha sett alle disse forskjellige magene... [:-]
Jeg hadde bare magen og la ikke noe særlig på meg ellers sist og da var det en jente.
denne gangen vet vi ikke hva det blir. har heller ikke fått noen kommentarer på magen. når ser man forskjell på jente og guttemagen da?
jeg synes i allefall selv at jeg har lik mage som sist, så nå gjenstår det å se hva det blir denne gangen [;)]