Jente eller gutte mage?

snika

Glad i forumet
Hva mener dere jente eller gutte mage?

Sent from my SM-T2105 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1402001057051.jpg
    1402001057051.jpg
    60,1 KB · Visninger: 103
Tipper også gutt :)

Jente :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Vanskelig og si... :) jeg har denne gangen helt lik mage som med sønnen min og denne gang er det jente:) så jeg tror ikke på dette me jente/guttemage, tror heller det kommer ann på kroppsfasongen og eller andre ting :p

Tipper guttemage :) men samtidig er den ganske høy og de sier at vi bærer guttene lavere. Så er litt usikker. Men sier gutt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Så fin mage :-) Tror ikke det stemmer at barnets kjønn bestemmer mangefasomg, men at mors kroppsfasong og hvordan barnet bæres har mer å si ;) Men moro er det uansett :-) Utfra artiklene om guttemage/jentemage på Babyverden, så passer det kanskje best med guttemage? Kanskje lettere å vurdere om du legger ved et bilde fra siden og bakfra også...

tenkte gutt med engang :) selv om jeg synes magen min har sett ganske lik ut alle 3 gangene var bare litt høyere den første gangen da var det gutt og jenter de to siste ;) uansett så blir det spennende å se hva det blir :)

De sa gutt på ul mn klarer ikke og slå meg til ro med det hehe, de har nok rett

De sa gutt på ul mn klarer ikke og slå meg til ro med det hehe, de har nok rett

Spennende. Litt morsomt de fleste synes det ser ut som guttemage når de også sa det var gutt på ul :) ca 3mndr så får du bekrefta 100% om det er gutt eller ikke ;)

Eg og syns det ser ut som en "guttemage" :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp