M m0mmY Andre møte med forumet 15 Sep 2006 #1 Hva venter dere? Er det flest jenter eller gutter som kommer i februar tro? Eller kanksje dere rett og slett ikke vil vite kjønnet? Selv venter muligens ei jente.. var vanskelig å se..
Hva venter dere? Er det flest jenter eller gutter som kommer i februar tro? Eller kanksje dere rett og slett ikke vil vite kjønnet? Selv venter muligens ei jente.. var vanskelig å se..
Tulla84 Gift med forumet Junibarna 2015 Novemberbarna 19 15 Sep 2006 #2 Kan ikke alle skrive seg opp på denne siden etterhvert som folk får vite hvilket kjønn det blir? Vi får Gutt[:D]
Kan ikke alle skrive seg opp på denne siden etterhvert som folk får vite hvilket kjønn det blir? Vi får Gutt[:D]
L lillepingvin Blir kjent med forumet 15 Sep 2006 #4 Vi venter også en gutt! Ser ut til at det blir en del gutter i februar... [:)]
Bebbie og Emma Gift med forumet 15 Sep 2006 #9 jeg får en .....får vite det om 6 dager[:D][:D][:D][:D][:D]gleder meg sååååå kunne ikke se det sist for ungen lå med bena sammen hehe[:)][:)][:)]
jeg får en .....får vite det om 6 dager[:D][:D][:D][:D][:D]gleder meg sååååå kunne ikke se det sist for ungen lå med bena sammen hehe[:)][:)][:)]
A Alillan Glad i forumet 15 Sep 2006 #11 Oi..skal si det var mange gutter i februar, nå må jentene komme etter[;)]
Markmusa Gift med forumet 15 Sep 2006 #12 Det får vi forhåpentligvis vite på onsdag [:)] Men tror det er en gutt selv da... Så vi får se om jeg har rett! [:D]
Det får vi forhåpentligvis vite på onsdag [:)] Men tror det er en gutt selv da... Så vi får se om jeg har rett! [:D]
llunah Elsker forumet Februarbarna 2020 17 Sep 2006 #13 vi ville ikke vite:) men det er likemye som tyder på gutt som på jente...[:)] vi får vente og se[8|]
Jippi Ananas Forumet er livet 18 Sep 2006 #16 Dytter denne jeg, syns det begynner å bli så mange tråder som handler om det samme... [:)]
x1x*~Marianne og Birk~* Elsker forumet 18 Sep 2006 #17 Til nå er det: 8 gutter!! 8 som ikke vet enda, eller ikke vil vite!! 2 muligens jenter!!
L Lene_84 Elsker forumet 18 Sep 2006 #18 me vil ikke vita, men eg håper på ei jenta... for da blir vi 5 jente genrasjoner...
N Nala Elsker forumet 18 Sep 2006 #20 Vi venter en gutt! [:D] Og så vi som ikke ville vite det, da... Men han var ikke akkurat sjenert... [;)]
Vi venter en gutt! [:D] Og så vi som ikke ville vite det, da... Men han var ikke akkurat sjenert... [;)]