Jente eller gutt?

Lurer på en jente. Har hatt mye kviser/uren hud i det siste, som ei venninne sier er et tegn.

Magefølelsen sier baby :laughing021 Nei da, den sier gutt men hodet sier jente. Finner ikke ut svaret før jeg har født men mannen vil veldig gjerne vite mens jeg vil vente :smiley-ashamed004:banghead:

Har en magefølelse på jente. Har en av begge fra før. Men denne gangen er det som om noe hvisker tvillinger i øret mitt :dance018 Det hadde vært noe crazy, men sjekket opp at sansynligheten var 3-5% for meg, så det er jo ikke umulig? I så fall kanskje en av hver?
Jeg også har en magefølelse på jente, men samtidig også litt på tvillinger :nailbiting: Hvor sjekka du opp sannsynligheten for det?

Jeg også har en magefølelse på jente, men samtidig også litt på tvillinger :nailbiting: Hvor sjekka du opp sannsynligheten for det?
Jeg hadde en lang samtale med chat gpt 4O. For å legge ut om alder, tidligere svangerskap og barn+ familiehistorikk :dance018

Ikke noe tvillinger på meg denne gangen da. Var på ultralyd og fikk se et bankende hjerte og én liten bamsemums:Heartred:happy:

Har to gutter fra tidligere og magefølelsen sier gutt igjen. Eneste som kan tyde på jente er at dette svangerskapet har jeg hatt mye kvalme og en del uren hud, noe jeg ikke hadde antydning til de to andre svangerskapene. Blir spennende å se.

Jeg tror det er en gutt. Har to gutter allerede, og svangerskapet er helt likt som de to forrige. Kjempe dårlig med ekstrem kvalme. Blir overrasket om det er jente, men det spiller ingen rolle heller. Er allerede guttemamma så ser for meg en guttegjeng på 3 :)

Samboeren tror gutt, jeg tenkte det først (sikkert ønske tenking) men jeg har begynt å tenke jente pga mye kvalme og formen ellers, har ikke noe å si hva det er men må være lov å ønske seg det ene eller det andre :Heartred :love7

Følelse på jente denne gangen :)

Både jeg og samboeren har hele veien hatt en liten følelse på jente, helt til han plutselig denne uken ombestemte seg og sier gutt :hilarious: Vi ønsker å vite så snart det er mulig, er så nysgjerrigper :happy:

I familien til BF er det gutter, gutter, gutter :dead:første barn her ble også en gutt. Vi hadde en jentespire som ikke kom til liv, og har sååå på følelsen at jeg aldri kommer til å få ei lita ei. Samtidig som jeg er veldig komfortabel med tanken på å være gutte-mamma, så er det jo et lite snev av håp for ei jente... Magefølelsen sier meg ingenting :bag: Gleder meg til UL, vi skal helt klart vite! Det viktigste er at alt er som det skal :Heartred
Nå som jordmor på UL har sagt at hun er 70% sikker på jente, begynner jeg jo så smått å håpe litt mer på jente. Fremdeles fornøyd bare barnet er friskt, men tenk på alt det søte til jente jeg kan kaste bort pengene mine på :eek:

Ønsker meg ei jente, har to gutter fra før ❤️ tror det ligger en tredje gutt i magen og det er i så fall helt okei, vi er glade for en tredje baby uansett. Det blir veldig spennende å finne ut av.

Magefølelse på gutt

Back
Topp