Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg også har en magefølelse på jente, men samtidig også litt på tvillingerHar en magefølelse på jente. Har en av begge fra før. Men denne gangen er det som om noe hvisker tvillinger i øret mittDet hadde vært noe crazy, men sjekket opp at sansynligheten var 3-5% for meg, så det er jo ikke umulig? I så fall kanskje en av hver?
Hvor sjekka du opp sannsynligheten for det?Jeg hadde en lang samtale med chat gpt 4O. For å legge ut om alder, tidligere svangerskap og barn+ familiehistorikkJeg også har en magefølelse på jente, men samtidig også litt på tvillingerHvor sjekka du opp sannsynligheten for det?

Nå som jordmor på UL har sagt at hun er 70% sikker på jente, begynner jeg jo så smått å håpe litt mer på jente. Fremdeles fornøyd bare barnet er friskt, men tenk på alt det søte til jente jeg kan kaste bort pengene mine påI familien til BF er det gutter, gutter, gutterførste barn her ble også en gutt. Vi hadde en jentespire som ikke kom til liv, og har sååå på følelsen at jeg aldri kommer til å få ei lita ei. Samtidig som jeg er veldig komfortabel med tanken på å være gutte-mamma, så er det jo et lite snev av håp for ei jente... Magefølelsen sier meg ingenting
Gleder meg til UL, vi skal helt klart vite! Det viktigste er at alt er som det skal
![]()