Jente eller gutt?

Har tre jenter fra før, og tror det blir jente igjen. Med de to første "visste" jeg det var jente. Med nr 3 håpte jeg veldig på gutt, og ble skuffa når jeg skjønte det var jente på ultralyden. Skuffelsen gikk heldigvis fort over. Denne gangen håper jeg mest på jente, enkelt og greit med arving av klær og jente "kan" jeg Men hadde vært gøy med en gutt også :)

Jeg føler det er en gutt. Fra før har jeg ei jente, og min mann har en jente og en gutt fra tidligere.

2.jan skrev jeg at jeg hadde magefølelse på gutt - det har snudd totalt! :hilarious: Jeg er plutselig 100% sikker på at dette er jente!

Tenker jo at det er størst sannsynlighet å få en gutt til, da jeg har to fra før :Heartblue Men kanskje har jeg en liten magefølelse på jente denne gangen… Vi tenker at vi mest sannsynlig kommer til å vente til fødsel med å finne det ut

Både jeg og samboeren har en sterk følelse på gutt. Blir nesten overrasket om det er jente. Uansett hva det er blir vi selvfølgelig like glade :Heartpink

He en magefølelse på at det blir en gutt :dummy: våkna ei natt av at det va et guttenavn ej kunne tenkt mej til babyen som passa til etternavnet :)

Back
Topp