Jente eller gutt?

Totlaaa

Gift med forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2019
Påskeliljene 2022 ❤️
❤️Mailykke 2022❤️
Tenkte vi kunne dele kjønnet her [emoji2] selvfølgelig for dem som vil dele det og dem som ønsker å tippe kjønn [emoji5]

I følge ultralyd 13+3 så venter jeg en liten gutt [emoji170][emoji1405] jordmor sa hun var 90% sikker, men kjøper ingenting før jeg skal ha ordinær ultralyd [emoji2]

I følge ultralyd hos Martin Lundring 12+4 venter vi også en liten gutt[emoji170] kommer heller ikke til å kjøpe inn noe gutteaktig før ordinær ultralyd, men frister veldig å kjøpe inn noen nøytrale plagg snart[emoji28]

I følge ultralyd hos Martin Lundring 12+4 venter vi også en liten gutt[emoji170] kommer heller ikke til å kjøpe inn noe gutteaktig før ordinær ultralyd, men frister veldig å kjøpe inn noen nøytrale plagg snart[emoji28]

Har kjøpt en liten hvit body, som jeg brukte for å annonsere graviditeten [emoji2] IMG_0615.JPG

Vi venter gutt i følge TUL i uke 13+2, men venter til etter OUL med å kjøpe klær[emoji4]

Her var det mange gutter.. [emoji12] vi venter mest sannsynlig (TUL 12+1) en liten jente [emoji166][emoji1] gjenstår å se på OUL [emoji4]

Nå ble jeg så utålmodig på å evt få vite hva som bor i magen min[emoji23] Vi skal på en privat ul når jeg er 14+3, så det kan jo hende at vi får se det da! Spennende[emoji4]

Jeg har en følelse på jente, men vi får se[emoji4]

Jeg tror det er gutt... er bare gutter på pappan sin side, og han har en sønn fra før. De fleste rundt meg tror også gutt. Så blir spennende på OUL 16.august. Hva slags klær jeg kan begynne å sy [emoji170][emoji178]

Dette blir så spennende! Jeg tør ikke tippe noe.. 3 uker og to dager til OUL [emoji106][emoji173]️

vi skal på ul i 13+3 ca igjen, rett over helgen, håper de kan se hva det er da :) jeg veksler veldig mellom hva jeg tror det er så egentlig aner jeg ikke.... :D

Vi skal ikke vite denne gangen :) har en gutt fra før [emoji170]

Back
Topp