M
Masuma
Guest
Dere som har vært gravide før, og som har en av hver, var symptomene forskjellige når du gikk med gutt/jente?[emoji16] fks null kvalme, frysepinne osv[emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gutten ikke noe kvalme eller andre plager. Ble veldig gjerrig når det kom til mat. Ville absolutt ikke dele mat. Hehe så drev å gjemte mat. Puppene vokste mye
Med jentene. Veldig kvalm, mye kviser. Puppene vokste ikke i det hele tatt. Og mye halsbrann
Denne gangen. Ikke noe særlig plager. Puppene har vokst mye igjen. Blitt gjerrig på maten. Vil ikke dele. Hehe merkelig ting å få da.
I følge ultralyden i dag. Så det ut som en gutt.
hehe, jeg er sånn når jeg ikke er gravid eller når jeg ammer, da deler jeg ikke mat. haha. hater generelt å dele mat siden jeg alltid spør om noen andre skal ha og når de svarer nei så har jeg jo bare laget til meg og det jeg skal spise, så hvis noen kommer å tar litt av det da så blir det helt feil. hahaGodt å høre det ikke bare jeg som er blitt gjerrig på maten[emoji85] føler meg max ego, helt vilt Hehe
Nr 2 er også ei lita jenteForrige gang var jeg kvalm store dele av tiden, og kastet opp ca hver 3.-4. dag fra ca uke 9 til uke 20. Mye plager i rygg og bekken de 4 siste månedene av svangerskapet. Det ble ei jente
Nå har jeg vært kvalm nesten hver dag siden ca uke 9 og har kastet opp mye oftere (er sykemeldt på grunn av svangerskapskvalme). Begynner så vidt å kjenne det i bekkenet. Kaster opp litt sjeldnere nå (er i uke 17). Vet ikke hva kjønnet blir.