Jente eller gutt?

mia1986

Elsker forumet
Vi ønsker oss jo alle at spirene skal klamre deg fast og at vi skal få velskapte unger!
Men om alt det var i boks, og om dere kunne velge....? Jente eller gutt? ;-)
 
Det har jeg virkelig ikke noen mening om, kjenner jeg

Vi har en gutt og ei jente fra før, og hvilken vei kjønnsbalansen U familien bør tippe er jeg usikker på hva som er best.

Så jeg blir like glad uansett
 
Kjekt når du har en av hver da :) Her har vi nok et ekstra lite håp om gutt, vi har en jente sammen og han har en jente fra før av og. Men om det blir jente så har vi absolutt alt, og ikke minst en venninne til storesøstrene ;-)
 
Sånn helt praktisk sett, jente. Har masse klær fra lilleplutt. Samboer ønsker seg gutt. Men jeg har en av hver, så for meg spiller det ingen rolle.
 
Jeg håper på å kunne få begge deler i fremtiden. Så blir like lykkelig uansett :) men sambo la inn bestilling på en liten junior ;-)
 
Det er akkurat det samme for meg! Har en av hver:Heartred men har veldig jentefølelse denne gang.
 
Uansett hva det er, vi blir overlykkelige uansett <3! Men har en magefølelse av at det blir en gutt nå når jeg er gravid. Rart, jeg har alltid trodd jeg fikk jente først :p
 
Jeg ønsker meg gutt og sambo ønsker jente. Vi har en gutt sammen fra før, og jeg ei jente fra tidligere forhold. Men begge deler er uansett velkommen!
 
Jeg har alltid ønsket meg først en gutt og så en jente, men nå ønsker jeg meg like sterkt en jente først. Så det er helt fantastisk uansett om det blir gutt eller jente :) de jeg har fortalt det til tipper det blir jente, mens "onkel" sier at det er en gutt :p mulig det er sterke ønsker her :p hehe
 
Back
Topp