Jente eller gutt?

jente94

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Har dere tatt noen tester på om det er jente eller gutt i magen? Jeg har tatt ringtesten og sett på det kinesiske fødselskartet og begge sa jente på meg, jeg tror selv at jeg har en liten gutt i magen mens resten av familien er overbevist på at det er ei jente der inne :p

I følge kartet er det ei jente, og har vel mest følelse på det også. Har en av hver fra før, så det spiller virkelig ingen rolle :)

Kartet sier vel jente mener jeg på. Har kanskje liiiitt mer feeling på gutt

Sent from my iPhone using BV Forum

Babyverden sin kinesiske kart sier jente, alle de andre jeg finner sier gutt :P
Gendertest fra ebay sier jente, natrontest sier gutt, ringtesten sier jente. I følge tegn man kan se det på, blir det også jente.
Men har ingen magefølelse ennå :(

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Jeg har hatt en magefølelse på gutt, mens mamma har hele tiden vært sikker på at det er jente. Det kinesiske kartet sier også jente;)

Både ringtesten og kinesisk fødselskart sier jente:)

Er det jeg har på følelsen også

Usikker på om el var 28. 2 eller 1.3, så kinesiskfødselskart sier både gutt og jente. Mannen og svigermor sier jente, jeg er veldig usikker enda. Tror kanskje det blir en gutt. Har gutt og jente fra før så dette er uansett bare en bonus:) det som er gøy med jenter er jo alle de fine klærne;)

Kinesiske karte sier gutt, tok natron testen nå å den sier jente.
Blir spennende å se ;)
Har gutt på følelsen :P

Har ikke testet noenting annet enn kinesisk fødselskalender så langt ;p Det sier jente. Forrige gang sa det gutt og stemte, så veldig spennende denne gangen. Jeg har derimot følelse på gutt, og alle andre tror jente ;)

De testene jeg har tatt sier både gutt og jente, men tror uansett ikke på noen av dem. :-P Jeg og typen tror gutt, mens min familie tror jente. Min side klarer nemlig ikke å produsere noe annet enn jenter, hehe. :-P Derfor hadde det jo vært veldig moro med gutt, men mest praktisk med jente. Søsteren har to jenter og vi kommer til å arve masse klær og utstyr av dem - nesten ingenting kan brukes til gutt, selvfølgelig! :-/ Og ved tanke på at kusina hans/hennes havner i samme klasse, hadde det jo vært kjekt med ei jente da det er større sjans for at de blir gode venner. :-)

Det kinesiske fødselskarte sier gutt på meg denne gang. Sist stemte det og ble jente.

Helt i starten hadde jeg guttefølelse, som gikk over til jentefølelse og nå gutt igjen, men det skal godt la seg gjøres ettersom vi egentlig hadde lav sjanse for å ha truffet EL denne PP'en.
Sex siste gang 3 dager før EL, så statistisk bør det bli en jente siden spermien har overlevd så lenge før den fant egget. :p

Gutt! Men siden siste sex var 3 dager før el kan det jo være jente. Kinesisk sier gutt, sist sa det jente og gutt kom.

Jeg har magefølelse på at det er en gutt. Får faktisk litt sjokk om det ikke er det! :P

Har jente og gutt fra før, begge viste gutt på kinesisk kart. Så foreløpig stemmer den femti % for meg:P denne gangen viser den jente. Jeg tror gutt. Ringtest viste gutt for flere år siden.
Spiller ingen rolle hva det blir, har jo en av hver så :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kinesiske babykartet sier at det blir jente.. jeg har også det på følelsen egentlig :P Blir spennende å se om det stemmer.

Jente på kinesisk kart, jente på ringtesten og følelse på det samme. Blir spennende å se. Så lenge det er friskt er det viktigst!

Back
Topp