Jente eller gutt? :-)

Skittles

Betatt av forumet
Nei, ødela jeg hele tråden nå? Alle stemmene forsvant visst... :S Og det ser ikke ut som det går ann å stemme? Typisk meg, hehe :P Skal jeg lage en ny? :-)

--------

Da har jeg redigert litt på avstemningen, så det også går ann å stemme for tvillingmødre ;)
Ikke at vi er så mange, men gøy likevel :-)

--------------------

Bare for moro skyld :-)

Morsomt å se om det er flest jenter eller gutter som koser seg i magene våre

Så gøy.

Får ikke svart på denne enda. Har ikke UL time før den 1. sept....

Dere får svare etter hvert som dere finner ut hva som skjuler seg i magen :-) Lykke til på ultrald begge to :-)

Fikk ikke greie på hva det var på ordinær ultralyd, men håper å vite det neste gang. Apparatet ho brukte var så dårlig, så ho så nesten ingenting. Så ville ha oss inn igjen, og ny time er 16.september. :)

Men gangen før der vi var på ultralyd, kunne ho ikke se noe testikler, men ville ikke se det sikkert. Skulle sjekke neste runde isteden, for da var det nok lettere å se. :)

lisemo skrev:
Fikk ikke greie på hva det var på ordinær ultralyd, men håper å vite det neste gang. Apparatet ho brukte var så dårlig, så ho så nesten ingenting. Så ville ha oss inn igjen, og ny time er 16.september. :)

Men gangen før der vi var på ultralyd, kunne ho ikke se noe testikler, men ville ikke se det sikkert. Skulle sjekke neste runde isteden, for da var det nok lettere å se. :)

Da er det bare å smøre seg med tålmodighet :-)

Krysser fingrene for at dere får vite det neste gang :)

Her var det klart og tydelig en jente på ultralyden :)

Lille Millie skrev:
Både jente og gutt her hos meg ^^ 

Oi, tvillinger du også? :-) Og så en av hver da, så herlig :-)

Her blir det ei lita jenta :D <3

Back
Topp