Jente eller gutt, mannens søsken

Emfi

Glad i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Dere som har fått/venter barn og vet kjønn, hvilket kjønn ble det og hvilket kjønn er far sine søsken? Leste at det er en sammenheng, altså at hvis faren har bare brødre så er sannsynligheten høy for gutt.

Men synes det er rart når kompisen min har 4 brødre og har fått to jenter. Synes derfor det ville være spennende å høre med dere!:angelic:
 
Dere som har fått/venter barn og vet kjønn, hvilket kjønn ble det og hvilket kjønn er far sine søsken? Leste at det er en sammenheng, altså at hvis faren har bare brødre så er sannsynligheten høy for gutt.

Men synes det er rart når kompisen min har 4 brødre og har fått to jenter. Synes derfor det ville være spennende å høre med dere!:angelic:

Min sambo har én bror og vi venter jente.
Broren hans har forøvrig fått to jenter også:hilarious:
 
Min sambo har én bror og vi venter jente.
Broren hans har forøvrig fått to jenter også:hilarious:

Haha, så det er kanskje ikke så uvanlig:hilarious: gratulerer så mye med ei lita jente❤️ Så stas!
 
Samboer har ikke helsøsken, men to halvsøsken. En jente og en gutt - vi venter gutt nå i oktober :)
 
Mannen er tvilling, har en tvillingsøster. Vi har en gutt sammen og venter ei jente nå
 
Haha, så det er kanskje ikke så uvanlig:hilarious: gratulerer så mye med ei lita jente❤️ Så stas!

Takk!

Kan nevne at jeg har to søstre og én halvsøster:hilarious::bookworm:
 
Mannen har to søstre. Vi har 3 barn, én gutt og to jenter. Født i samme rekkefølge som mannen min og søstrene - gutten først og så jente, jente :)

Faren til mannen min har både brødre og søstre.
 
Samboeren har to brødre og vi har to gutter.
 
Samboeren har en bror, vi har en gutt og venter nå jente. Jeg selv har en bror og han har også en av hver, men jenta kom først.
 
Det stemmer ikke her.
Samboer er en av tre brødre, og det samme er faren min. Søskenbarna i begge familiene er jevne blandinger at gutter og jenter.

Vi venter ei jente her. Samboer har to gutter fra før, så jeg hadde egentlig mest tro på en lillebror.
Men jordmor sa jente, og jeg kunne se det selv også
 
Mannen har to brødre, som totalt har tre sønner og en datter. Faren deres har en bror. Så mye gutter. Vi fikk jente :)
 
Nr1 er jente. Hennes... Far... Har mange søsken.. tror det var snakk om 2 brødre og 8 søstre eller noe.
Nr2 er jente. Hennes far har kun en halvbror (ikke av samme far).
Nr3 er jente (skal det være i alle fall, med 99% sikkerhet :p ). Gubben har en bror og en søster.

Så.. jeg vet ikke helt om jeg tror det er noe hold i den teorien. :p
 
Samboer har 3 søstre, vi fikk gutt først og venter på å få vite hva vi venter nå:happy:mest følelse på gutt igjen.
 
Stemmer her, hvis det kjønnet vi fikk vite på TUL stemmer da :hilarious:
 
Faren min kommer fra en søskenflokk med 4 gutter og 1 jente, moren min er eneste jente med 6 brødre. Broren min har 3 gutter.Jeg har en datter og venter tredje gutten nå:) Mye gutter mao!
 
Min mann har 3 brødre. Vi har ei jente sammen :)

brødrene hans har til sammen 3 gutter og 3 jenter.
 
Back
Topp