Jente eller gutt i vente?

Mami2b

Forelsket i forumet
Marsboere 2020
Aprilspirene 2024❤️
Har dere en sterk følelse av hvilket kjønn dere skal få? :Heartblue:Heartpink

I forrige svangerskap så jeg for meg en jente helt fra jeg fant ut jeg var gravid, det stemte.
Denne gangen føles det ut som en lillebror.
Er usikker på om det er ønsketenking siden dette nok er sistemann og det hadd vært stas å oppleve begge kjønn:love017
 
Jeg tror det er en jente til.

Vi valgte å ikke vite kjønn forrige gang, og vil ikke det denne gangen heller. Jeg har blitt spådd via Etsy og hun så en jente. Blir jo selvsagt like glad uansett, men ønsker oss jo én av hver så håper litt på gutt :) :Heartred
 
Jeg har virkelig null aning! Kanskje man får litt følelsen av det etterhvert :D Veldig spennende å se hvem som bor inni der etterhvert
 
Har tre gutter fra før og ønsker meg veldig jente! Har fulgt alle råd, men vet jo at sannsynligheten for gutt er stor. Det viktigste er jo at babyen er frisk! ❤️
 
Jeg har en følelse av at det er en lillebror. De 2 eldste barna (gutter) blir 11 og 9 om noen få uker og minste jenta er 19mnd så av den grunn hadde det vært veldig kjekt om det var en lillesøster i magen.
 
Jeg har to gutter på 7 og 4 1/2 år, og ei jente på 2 år. Har en følelse på gutt, men det hadde vært kjekt med en jente til, så blir spennede å se =)
 
Har ei jente, og er overbevist om at det er en gutt nå :Heartred
 
Jeg tenker jente denne gangen, men det er utelukkende fordi siste gang vi hadde sex var 3 dager før eggløsning, og da er det litt høyere sjanse for jente mener jeg. Egentlig prøvde vi å unngå å bli gravide, men eggløsningen kom en uke før så sånn gikk det :hilarious: Derfor tenker jeg jente, men det spiller ingen rolle hva som kommer, jeg har en av hver fra før:Heartred
 
Var bombesikker sist at det var gutt, var jente. Tipper på ei ny jente denne gangen. Men skulle gjerne vært, så har vi en av hver. Blitt enige om at 2 holder for vår del.
 
Føler meg veldig heldig som har én av hver. Denne gangen er det akkurat det samme for meg hvilket kjønn det blir :Heartred:Heartblue
 
Jeg har tippet rett de to andre gangene (gutt, jente). Nå tror jeg jente igjen..
 
Har to gutter fra før, og tror (og håper littebitt) at dette også er en gutt, men egentlig er det det samme for meg hvilket kjønn det blir :)
 
Hvordan har dere på følelsen hva det blir? :oops: Kunne ønske jeg klarte ha en magefølelse på det, men jeg har virkelig null aning..gravid for første gang:Heartred
 
Jeg har en sterk magefølelse på gutt denne gangen, men kan ikke helt forklare hvorfor. Det kjennes kanskje litt annerledes enn sist, men fikk en følelse allerede noen dager etter uteblitt mens, så tror ikke det har noe med symptomer å gjøre.
Forrige barn er ei jente, og jeg hadde virkelig ingen følelse av hvilket kjønn det kunne være den gang.
 
Vi visste ikke kjønn før fødsel med førstemann, og skulle derfor tenke både på gutte- og jentenavn. Jeg hadde lenge på følelsen at det var ei jente, og vi hadde 3 jentenavn på lista, men ingen guttenavn, så jeg ble stresset de siste ukene før:laughing002 Ut kom jenta. Føler det er jente denne gangen også, så blir spennende å se:angelic: Selv om hadde vært gøy med en liten gullgutt:Heartblue
 
Har ingen følelse enda, men kan jo hende det kommer etterhvert. Vi har både guttenavn og jentenavn klart :)
 
Fortsatt nysgjerrig på hvor magefølelsen kommer fra :laughing002 Skulle gjerne hatt en!!
 
Har følelse på gutt, men det hadde jeg med første datteren min også. Jeg har to jenter fra før og han har ei jente fra før, så hadde vært moro med gutt, mens jente hadde absolutt vært mer praktisk :laughing002
 
Back
Topp