Jente eller gutt? Har du en følese?

gubben&gamla

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
jeg er alt for nyskjerrig til og ikke vite og det er maaaange uker til oul:flower og magefølelsen skifter med høstværet her:knegg:
Men vitenskapelig sier hjernen min meg at det er en liten tulle:Heartpink
Jentene er de sterkeste sædcellene og det er mannen som bestemmer kjønn.
Eldre mann med dårlig og lite sæd og mot alle odds ble vi jo gravide.
Kinesisk kalender sier gutt og jeg elsker salt og surt, men det har eg alltid gjort!
 
Magefølelsen sier at vi får enda en gutt❤️ Og vi vil ikke vite kjønn før fødselen
 
Magefølelsen sier enda en gutt her også[emoji4] det blir familiens gutt nr. 5 i såfall[emoji85][emoji23]
 
Her har jeg ikke hatt følelsen av gutt en eneste dag, bare jente. Har hatt flere drømmer at jeg har vært på ul og sett at det er ei jente, og en drøm om at langt ute i svangerskapet etter vi har fått vite at det er jente, så har det vist seg å være gutt [emoji85] men magefølelsen er veldig sterk på jente, er veldig innstilt på det så får nok litt sjokk nå hvis det er gutt. Kinesisk fødekart sier jente, forrige gang sa det gutt, og det ble gutt
 
Hadde ikke noe sterk følelse sist, men jeg trodde det var gutt siden nesten alle i familien min får gutter. Ble nesten overrasket på UL da vi fikk vite at det var jente

Har akkurat fått positiv test denne gangen, så har null følelse foreløpig.
 
Mannen er overbevist over at det blir ei jente, men det var han sist også når det ble en gutt:) jeg aner rett og slett ikke.
 
Har ikke snøring! Vi kaller det ofte for han, men så helgarderer oss innimellom med å si; hun (bare at vi bruker mulige navn istedenfor da). Skal på tul uke 12, men vurderer å utsette én uke så det er større sjanse for å se kjønnet.
 
Her forandrer det seg daglig. Tror gutt en dag, og jente neste. Men vi skal nok ikke vite kjønn før fødselen❤️
 
Magefølelsen sier gutt men det er nok bare fordi at alle jeg kjenner som har hatt 2 gutter og blitt gravide igjen har fått enda en gutt:) Men samtidig så er dette svangerskapet ganske annerledes enn de 2 forrige gangene så kanskje det ligger ei jente inni der allikevel:) Og det kinesiske kartet stemte med begge guttene og denne gangen sier det jente;)
 
MAgefølelse på jente. Tror dette blir en mini-meg, første er mini pappaen.
 
Har en liten jente følelse nå. Men den forandrer seg vær dag.
 
Heller nok over på jentefølelse sånn litt og litt. Ikke hatt noe følelse forut egentlig
 
Jeg har en liten jente følelse men min bedre halvdel mener gutt, jeg har følt rett med de 3 andre barna jeg har så blir spennende og se på OUL hva det blir. Men er enkelte ting jeg har fått dilla på nå så er kjempe sugen på salat, sjokolade og salt nå før tiden så ser man på det kan det tyde på både gutt og jente.
 
Jeg har nok litt variert magefølelse egentlig, men har mer tru på vitenskap enn kjerring myter hehe.. men eg er sinnsykt nyskjerrig av meg og liker og finne løsninger og svar som er logiske :p men får svare som jeg gjorde når eg gikk gravid for 16 år siden- jeg håper og trur det er en baby:smiley-bounce012
 
Mannen min er helt overbevist om at det blir gutt. I dag sa han: "håper gutten vi får blir en sånn som liker å sitte rolig og lese bøker, og skal bli kunstner" :hilarious:

Vi har ei jente fra før som aldri sitter i ro, han tenker vel at det kan bli litt overload med to sånne i hus...
 
Mannen min er helt overbevist om at det blir gutt. I dag sa han: "håper gutten vi får blir en sånn som liker å sitte rolig og lese bøker, og skal bli kunstner" :hilarious:

Vi har ei jente fra før som aldri sitter i ro, han tenker vel at det kan bli litt overload med to sånne i hus...
Haha, ja man kan jo drømme. Han kommer nok ut med pipa i munnviken, beina i kryss og bok i armkroken :hilarious:
 
Jeg har en følelse at det blir jente, har omtalt den lille i magen som ho flere ganger uten og ha tenkt meg om:oops::p
Derfor tror jeg det blir ei lita jente:Heartbigred
 
Back
Topp